2010-10-08

Art Journey Challenge #2 - Tape

Dit kaartje maakte ik voor de Art Journey Challenge van deze maand met als thema "Tape".

This is my entry for the Art Journey Challenge of this month, the theme is "Tape". 

Eerst een raster gemaakt met masking tape, daarna in de verschillende hokjes gesponst en gestempeld. De kinderen gemaskerd en ingekleurd met Distress Inkt.

First I made a screen with masking tape, then I sponged and stamped the different compartments. I masked the children and colored them with Distress Ink and a paint brush.

Voor deze opdracht al mijn tape bijeen gezocht, voortaan zitten de rolletjes nu samen in één doosje. De 5 rolletjes masking tape links kocht mijn dochter dit voorjaar voor me tijdens een studiereis. Ze komen uit de museumshop van het Vitra Design Museum. Leuk kadootje dat nu heel erg van pas kwam.

For this challenge I digged up all my tape, from now on they are gathered in one box. I've got the 5 specimens on the left hand side as a present from my daughter. She bought this masking tape during a study trip, in the shop of the Vitra Design Museum. 

Stamps
Art Journey: Gorgeous Kids, Butterfly Wishes, Pages, Umbrella Girl, Celebrate Cake

Distress Inkpads: Peeled Paint, Milled Lavender, Fired Brick, Tattered Rose, Victorian Velvet, Shabby Shutters, Barn Door

Versafine #Vintage Sepia

18 comments:

  1. What a yummy collection of tape you have there...wonderful compartment card too!

    ReplyDelete
  2. Hoi Anneke!

    t is net een glas in lood raampje! Leuk geworden!

    ReplyDelete
  3. Erg leuk geworden!
    Een echte Anneke weer!
    Grt Miek

    ReplyDelete
  4. Ben ik een paar dagen weg en plaats jij het ene na het andere moois! Ik ben weg van het 'trouwkaartje' dat je plaatste :) Wat leuk dat je dochter tape voor je heeft meegenomen, je hebt een mooie collectie. Ik had de challenge opdracht gezien en vind dat je er een prachtige creatieve draai aan hebt gegeven. Fijn weekend!

    ReplyDelete
  5. Schitterend, net als de kaarten hiervoor!!
    Ik ben er weer en kom vaker kijken, hoor!

    Groetjes,Marjan

    ReplyDelete
  6. prachtigggggggggggggg, een deel van die stempels heb ik ook, amar denk je dat ik zie wat jij ziet?? wat ik ermee kan doen? :P meid, echt geweldig.

    ReplyDelete
  7. Leuk die vakjes!
    Echt weer een gaaf kaartje Anneke!
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  8. Super mooi uitgewerkt, die tape-kaart van je!
    Echt leuk gedaan.
    Jouw dochter weet wel waar ze je een plezier mee kan doen.
    Bedankt om mee te doen met de tweede uitdaging van Art Journey!

    ReplyDelete
  9. Geweldig,ik blijf me over je technieken verbazen!!helemaal super wat een moooooi kaartje!!
    Fijn weekend!!!

    ReplyDelete
  10. Wat een prachtige tape-kaart, Anneke! Leuk dat je meedoet aan Art Journey Challenge # 2.

    ReplyDelete
  11. Wat een leuk idee om de tape zo te gebruiken. Ik vind het een prachtige kaart geworden!
    Fijn weekend!

    Groetjes, Petra

    ReplyDelete
  12. Een hele leuke toepassing met de tape, erg inspirerend. Ik hou wel van "hokjes" en symetrie.

    ReplyDelete
  13. Prachtige kaart, echt geweldig, prachtige kleuren, mooie layout, echt weer een kunstwerk, super!!

    ReplyDelete
  14. Echt waar?? Int Vitra museum...pff..dan heb ik die helaas gemist...ook ik was in het voorjaar daar te vinden met de studie;-)

    Erg mooi kaartje wat je ermee gecreëerd hebt! geeft een erg leuk effect!
    xxDebbie

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!