2010-10-20

Swap with Dymphie 2

Dit is het tweede boekje dat ik van Dymphie kreeg.
Ze maakte het van allerlei soorten papier, je kan er alles over lezen op haar blog hier. Binnenin is het boekje gedecoreerd met stempels, foto's, postzegels, kantjes... het zit vol verrassingen!
Echt een prachtig boekje, ik ben er heel erg blij mee. Nog eens dankjewel Dymphie!!! Misschien wordt dit een reisgezel of een "me book", wie weet..

This is the second book I received from Dymphie. The sections are made of all kinds of paper, you can read all about it on her blog here.
On the inside the book is decorated with stamps, photos, postage stamps... a booklet full of surprises!
It's a really gorgeous book, thanks again Dymphie!!!
Maybe the book will be my travel companion or become a "me book" one day, who knows...








10 comments:

  1. Wat een super mooi boekje.

    ReplyDelete
  2. Wow, Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent.Wat een keileuk boekje.

    ReplyDelete
  3. wowie zowie....holy cow!!! This is such an inspirational piece of work!! Leave it up to Dymphie to create such a book....wow,,,I love it...lucky you:) It would be great to use as your "me" book...

    ReplyDelete
  4. Wat een waanzinnig leuk boekje heb je van Dymphie ontvangen! Echt prachtig. Lijkt me heel leuk als reisgezel om er bijvoorbeeld allerlei leuke impressies van onderweg in te verwerken.
    Veel plezier ermee!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  5. Wat een mooi boekje.
    Tof om te krijgen.
    Ik kan me voorstellen dat je hier van kunt genieten.
    Groetjes, DEKA, Marleen.

    ReplyDelete
  6. Superorigineel! Leuk om te maken en vast nog leuker om te krijgen!

    ReplyDelete
  7. dank je wel voor de lovende woorden Anneke, veel plezier ermee (en toch lijkt het een beetje op de oud-papierbak... *lol*)

    ReplyDelete
  8. ik had het net iets te vlug in de handen niet waar? hahaha, maar het is ook wel heeeeel erg mooi, geniet er maar van. groetjes van Janine

    ReplyDelete
  9. Wow, daar zul je wel heel erg blij mee zijn. Ik zou wel een swap willen doen met Dymphie of met jouw. Zo'n boekje is echt een heel persoonlijk cadeautje.
    grt, Helmi

    ReplyDelete
  10. Wowie, wat een beauty, daar ben je vast heel blij mee! Heel veel plezier ermee!
    xxDebbie

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!