2010-10-13

Recycling

Labels van kledij, speelgoed... zijn tegenwoordig heel mooi en vaak vergezeld van de leukste accessoires zoals koordjes of lintjes. Dit gooi ik dus niet zomaar onbedacht meer weg. Het kan allemaal nog wel eens van pas komen op een kaart!

Tags that come with clothes, toys.. are nowadays very beautiful an often accompanied by cute accessories such as ribbons or cords. These won't end up in the dust-bin of course, I will use all of this on cards some day! 

Een stevig herbruikbaar label, een wit speldje, een kleurig koordje en een mooi etui. Ondertussen groeit natuurlijk de "rommelberg"...

A firm tag, a nice white safety pin, a cord and a cute case.
And my junk supplies are out of proportion already.. 

Een mooi kledinglabel inspireerde Inge tot het maken van deze kaart
A nice clothing tag inspired Inge to make this card

11 comments:

  1. I know what you mean about these clothing tags...some are quite wonderful to use in art aren´t they. I have a rather large box full of them myself....ahhhh the things we save for art:)

    ReplyDelete
  2. super gaaf en ja ik bewaar dit soort mooie dingen ook!

    ReplyDelete
  3. das geen rommel, dat zijn schatten!!! :))

    ReplyDelete
  4. ik heb er ook een paar in de kast liggen van Mim-pi,heel leuk kinder merk (nederlands)met hertjes enzo...deze zijn ook heel gaaf...en we zijn goed bezig he Recyclen!!!

    ReplyDelete
  5. o o oh, zijn we ook niet allemaal hetzelfde, stelletje hamsters, dat zijn we :D

    ReplyDelete
  6. ik las ooit ergens : creatieve mensen maken (hebben) geen rommel, ze hebben overal ideeën liggen...

    groetjes

    elke

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie labels...! Het is bij mij nog net niet zo dat ik kleding koop vanwege de labels ;) Enne, dank voor je linkje.

    ReplyDelete
  8. Hoi Anneke,
    Nog bedankt voor je lieve kaartje!!!
    Wat is het toch heerlijk om te lezen dat we allemaal dezelfde dingen bewaren omdat we er iets in zien !

    ReplyDelete
  9. hahaha ik bewaar ook alles aan labels en lintjes enzo uit kleding of van andere producten...komt zeker een keer te pas! Ennuh dit zijn niet zo maar labeltjes ofzo, dit zijn wel hele mooie! Ben beniewd hoe je ze gaat gebruiken ;-)
    xxDebbie

    ReplyDelete
  10. Nou dat is echt toevallig! Ik heb net bij Inge (blogblom) een reactie gegeven op een kaartje dat ze gemaakt had met een label uit een kledingstuk. Bij het voorbeeldkaartje voor de nieuwe challenge heb ik een stukje kant gebruikt dat aan het reserveknoopje van een vest zat. Er ligt nog een ander labeltje te wachten met daarop de tekst 'feels like' ik zou er bijna spontaan van gaan shoppen:) Leuk om jouw berichtje te zien, zo zie je dat overal iets creatiefs mee te maken is! Oja... haha vandaag geshopt en ... rolladetouw gekocht en speciale satéprikkers bij dille en kamille. Het rolladetouw is wit/rood gestreept, hoezo met creatieve ogen alles bekijken? En die prikkers ga ik met distressinkt bewerken. Boel ideetjes nu nog uitwerken. Oja en van die irritante lange lussen bij truitjes om te zorgen dat ze niet van de hanger afglijden zijn erg handig als lint:)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!