2010-10-28

Another Blue Card

Ik ben in de ban van de blauwe kaarten voor het ogenblik. Komt goed uit, want het thema voor deze week bij Theme Thursday is "blauw". Dit kerstkaartje dat weer geïnspireerd is op de '2 Peas Holiday Thinking Inking' videos (zie vorige kaart) is dan ook mijn bijdrage voor deze uitdaging.

I'm into blue cards for the moment. The theme for this week at Theme Thursday is "blue", so this Christmas card fits well for the challenge. Once again I was inspired by the '2 Peas Holiday Thinking Inking' videos (see previous card). 

Stamps
Darkroom Door: Christmas Reindeer, Star Background

Distress Inkpads: Broken China, Chipped Sapphire, Vintage Photo
Clear embossing on the reindeer
Tim Holtz Alterations Die 'Baroque'

Gisteren passeerde mijn tellertje de kaap van de 25 000 pageviews. Hartelijk dank aan iedereen voor de vele bezoekjes aan mijn blog, dat maakt me blij!!!

Yesterday my statcounter reached 25000 pageviews. Many
thanks to all of you for visiting my blog so often, it makes me happy!!!

25 comments:

  1. Weer een prachtexemplaar! Mooie vorm, die stans. De gesponste randen maken het helemaal af.

    ReplyDelete
  2. En gefeliciteerd met je mijlpaal!!! Ik kan wel begrijpen dat lezers graag terugkeren hoor.

    ReplyDelete
  3. Mooie kaart Anneke!
    Je weet ik hou van blauw!!!

    ReplyDelete
  4. A wonderful Christmas card with beautiful elements.

    ReplyDelete
  5. Your blue cards are just beautiful!

    ReplyDelete
  6. nou anneke, het duurt niet lang dat heb je je teller op het dubbele staan. mooooooooooooooooooie kaart, je blauw is prachtig!!!! en die uitgesneden vorm, mooi. groeten van Janine

    ReplyDelete
  7. Weer zo'n prachtexemplaar en proficiat met deze mijlpaal

    ReplyDelete
  8. Beautiful blue....beautiful card! I think I need to check out the Thinking Inking videos again....I didn't complete this year's series.

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd met je mijlpaal en met weer een prachtige kaart.

    ReplyDelete
  10. de donkere rand geeft zo veel diepte, echt prachtig!
    Proficiat met de 25000, daar zitten er wel een paar van mij bij :)

    ReplyDelete
  11. Mooie kerstkaart met een mooie kleur blauw.

    ReplyDelete
  12. oh wat istie weer gaaf!!heel mooi geworden!

    ReplyDelete
  13. Prachtig Anneke! De twee gemaakte kaarten zouden zo bij de Ikea kunnen liggen in de verkoop. Geweldig. Super mooi!

    ReplyDelete
  14. Your card is perfect. Each element is just in the right place.

    ReplyDelete
  15. Wat een mooie kaart, Anneke! Super hoe je de stempels gecombineerd hebt en natuurlijk weer prachtig van kleur!
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  16. Hallo Anneke,
    Het lijkt wel een passe-partout kaart. Die donkere rand geeft dat effect, prachtig! Gave kleuren, super kaart!
    Indrukwekkend aantal pageviews, gefeliciteerd!
    Fijn weekend,
    groetjes Judith

    ReplyDelete
  17. Je page views gaan straks nog veel harder denk ik, ik bedoel, je staat niet zomaar op de kaft van de Ary Specially! Ik vind het echt zo leuk voor je! En kijk nou deze kaart weer...
    Mag ik vragen of de 'believe faith hope'etc tekst ook een stempel is?
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  18. Schitterend! Mooie kleur blauw en de stempels mooi verwerk!!

    ReplyDelete
  19. Ik vind deze kerstkaart super!!

    ReplyDelete
  20. fantastic card ,love the elements and the blue is fabulous :)

    ReplyDelete
  21. Prachtiges card!!! Wonderful blues and design.

    ReplyDelete
  22. amazing card, and I love on blue colors and not the usual ones.......yeahhhh...

    ReplyDelete
  23. schitterend gewoon, zo'n kerstkaartje mag bij mij welk elk jaar in de bus vallen..heel erg mooi in blauw, ik hou wel van anders dan traditioneel groen en rood voor kerst :-)
    xxDebbie

    ReplyDelete
  24. Je blauwe kerstkaarten vallen bij mij ook zeer in de smaak :D

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!