2010-10-14

Marbled paper

Onlangs gaf Dymphie één van haar zelfgemaakte marmers weg op haar blog 'Papieren Avonturen' (klik hier). Ik printte deze freebie af en gebruikte het om de kartonnen platten van dit boekje mee te bekleden.

A while ago Dymphie shared one of her beautiful marbled papers on her blog 'Papieren Avonturen' (click here). I printed the freebie on text paper and used it to decorate the  cardboard covers of this booklet.  

Het boekje is van formaat iets kleiner dan een ATC.
The booklet is even smaller than an ATC.

Koptische binding (lesje hier)
Coptic binding (tutorial here)

Voor mij is een boekje zonder stempel geen boekje natuuurlijk :)
A book without a stamp isn't a book to me :) 

Stamp: Crafty Individuals CI-060
Distress Inkpad: Spiced Marmalade

Thanks Dymphie!!!

14 comments:

  1. Beautiful book! The color combination is perfect!

    ReplyDelete
  2. Alles is leuk aan dit boekje!! Mooie kaftjes, levendige kleuren, prachtige stempel, en de binding natuurlijk!
    Goed dat je de maat erbij vermeld, dat is op foto's dikwijls moeilijk in te schatten.

    ReplyDelete
  3. geweldig mooi weer,jouw boekjes zij KUNST!!
    Super gedaan en wat een mooie kleuren bij elkaar!!
    Fijne dag,Jolanda

    ReplyDelete
  4. Helemaal eens met bovenstaande berichten !
    Wat een typische kleurencombinatie, erg vrolijk!

    ReplyDelete
  5. Prachtig boekje Anneke!
    Leuk die kleuren!

    ReplyDelete
  6. ik vind het prachtig!!! Heel erg mooi, dat moet ik toch ook nog eens proberen :))net zoals jou stofdozen denk ik hahaa

    ReplyDelete
  7. Wat een supermooi boekje weer! Geweldig die stempel erin ook, maakt het helemaal af ennuh bedankt voor de link naar de "binding", dat ga ik zeker eens proberen!
    xxDebbie

    ReplyDelete
  8. Super, Anneke! Heel erg mooi gemaakt!

    ReplyDelete
  9. What a fabulous book and gorgeous paper from Dymphie,,,how did I miss that paper. Thanks for the link...I am going to go get my copy right now:) ahhh I just looked at the book again...ahhhhh divine!!

    ReplyDelete
  10. Ik val hier geregeld in herhaling, dat krijg je ervan als je alsmaar MOOIE kleurencombinaties maakt en MOOIE boekjes en daarvan dan weer MOOIE foto's!

    ReplyDelete
  11. graag gedaan :) wat heb je een pracht van een boekje gemaakt. Niet te geloven dat jij zoveel naaigaten zo netjes krijgt op zo'n klein formaat.

    ReplyDelete
  12. Wat een geweldig boekje. Moet ik toch ook een keer proberen.
    grt, Helmi

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!