2010-10-01

Roses for a Happy Couple

Dit kaartje gemaakt voor een gelukkig paar dat vandaag gaat trouwen.
I made this card for a happy couple that is going to marry today.

Het was de bedoeling om slechts een stukje van de randstempel te gebruiken, maar ik 'plofte' hem geheel beïnkt op de kaart. Zoiets overkomt me nu altijd net als ik weinig tijd heb :) De verticale zwarte streep was niet echt te camoufleren, dus zat er niets anders op dan opnieuw te beginnen.
Stukjes van de 'mislukte' kaart gebruikt binnenin en als achtergrond voor 'de handtekening'.

I had the intention to use just a part of the Aged Print Frame, but I accidentally stamped on the card with a fully inked stamp. I wasn't able to disguise the black mark in the middle of the card. So I had to start all over again. Accidents like this always happen to me when I'm short of time :)
I used this background for a decoration inside the card and for my 'signature'. 

Stamps
Darkroom Door: Plaid, French Script , Full Bloom Vol 1
Hero Arts: Aged Print Frame
Oxford Impressions: My Story (Love)

Inkpads: Color Box #Ruby, Memories Black
Frame: Melissa Frances
Gesso

18 comments:

  1. Het bruidspaar zal heel blij zijn met je kaart en je andere inspanningen.
    Echt weer een super kaart met zeer fraaie details!
    Veel plezier op het feest vandaag!

    ReplyDelete
  2. This couple will love this card...it is a stunning piece of creativity!! I love the little roses inside that frame on the bottom right and the background is great...checkered heart with ribbon....just a great looking design alround!!

    ReplyDelete
  3. Wow, wat een super mooie kaart.

    ReplyDelete
  4. Schitterende kaart, Anneke! Gelukkig heb je toch nog wat kunnen gebruiken van de eerste kaart.

    ReplyDelete
  5. zie je er gaat nooit iets verloren, een geweldige oplossing voor je kaartje wat een beetje mis ging, en de echte kaart, geweldig, mooi, maar.... ik vind de achterkant net zo mooi :)) had ik ook amar voor de ronde stempel gekozen, hahahaa

    ReplyDelete
  6. Wow Anneke, wat is dit mooi!!
    Het kaartje barst van de uitgekiende details. Ook een mooi boeketje op de achtergrond :)

    ReplyDelete
  7. Hallo Anneke,
    Wat mooi heb je deze kaart gemaakt! Net even anders dan ik van je tot nu toe heb gezien. De stiksels in het hartje vind ik leuk. En hoe toepasselijk (xx voor kusjes) voor het gelukkige stel.
    Groetjes en een fijn weekend, Judith

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtige romantische kaart.

    ReplyDelete
  9. Ik geloof dat ik ga hertrouwen ;)...want wie wil nou niet zo´n prachtig kaartje krijgen!!

    ReplyDelete
  10. Een schitterende kaart Anneke, perfect!

    ReplyDelete
  11. Hoi Anneke, even een bezoekje aan je blog, wat een schitterend kaartje!!

    ReplyDelete
  12. Geweldige kaart Anneke! En ik ben stikjaloers op jouw naamstempel als ik zie wat je ermee doet ;o) Volgende keer staat ie bovenaan mijn lijstje, wanneer is de volgende beurs? Moet me wel een nieuw spaarvarken aanschaffen want het oude is vorige week naar de slachtbank gebracht.
    Groetjes

    ReplyDelete
  13. OOOOhhhh wat mooi,deze had ik bijna gemst ,ik loop achter met bloggen...gelukkig was ik zo slim om naar beneden te scrollen want deze wil ik niet missen,super!!

    ReplyDelete
  14. Prachtige en heel romantische kaart Anneke!

    ReplyDelete
  15. Ik ken dat...een beetje te enthousiast en dan oh ja...zo was het niet de bedoeling hahaha...maar het resultaat mag er zijn hoor, erg romantisch kaartje en heel leuk dat hertenvliegertje!
    xxDebbie

    ReplyDelete
  16. Wow... dit is echt ge wel dig!! En zo heb je toch nog delen van het mislukte kaartje (heb ik ook wel eens dat de stempel uit mn handen valt..., denk dat we dan te enthousiast zijn haha) kunnen gebruiken. Echt een kunstwerk, prachtig!! En elke keer zie je weer iets anders, heel mooi.

    ReplyDelete
  17. Prachtig Anneke, die combinatie met gesso en die kleuren..helemaal top!

    ReplyDelete
  18. Fantastic combination of images :)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!