2010-10-09

ATC Swap with Anette

Deze drie heren kreeg ik van Anette in ruil voor mijn ATC reeksje Paris.
Ze zijn gestempeld op glanzend papier, de pennetjes zitten met leuke kleine brads vast, kortom ze zien er super uit 'in het echt'.
Wie graag ATC's met Anette wil ruilen moet hier even een kijkje nemen.

For a swap with Anette, I made a series ATCs with the Paris theme .
Yesterday I recieved these three gentlemen in return.
They are stamped on glossy paper, the pens are atttached to the ATCs with very tiny cute brads, they really look fabulous!
Interested in a swap with Anette? Go and have a look here

7 comments:

  1. These are wonderful!! I just visited her blog too....thanks for the tip!

    ReplyDelete
  2. leuk met die pen zo, ben ff bij haar gaan kijken, die santa stempel heb ik pas op de beurs in mechelen gekocht :)groetjes van mie

    ReplyDelete
  3. Leuke ruil en grappige doosjes!
    Handig zo'n score pal!

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk berichtje heb je er van gemaakt! dank je wel. Je doosjes zijn ook mooi en zo'n scordinges heb ik ook nog ergens liggen......;o)

    Groetjes, Anette

    ReplyDelete
  5. Wauw! Heel mooi!
    Fijne zondag!
    xxx
    C.

    ReplyDelete
  6. ongelofelijk wat maak jij toch mooi werk,helemaal super!!!
    Ik vind ze weer helemaal geweldig!!
    Fijne avond.

    ReplyDelete
  7. wat een mooitjes, das leuk om in je brievenbus te krijgen!
    xxDebbie

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!