2021-10-06

Row of Pencils #2

 

I made a page in my Dina Wakley Journal using the new 'Row of Pencils Border Stamp' by Darkroom Door. Because of its size (30 cm x 6 cm) it's a perfect stamp to use in larger art journals.

Ik maakte ook een pagina in mijn Dina Wakley Journal met de nieuwe 'Row of Pencils Border Stamp' van Darkroom Door. Door zijn formaat (30 cm x 6 cm) is het een ideale stempel om in een groter art journal te gebruiken.

I started by making a gel print in rainbow colors on an A4 sheet of paper. After drying I glued the gel print into the journal.

Een gel print gemaakt in regenboogkleuren op een A4 blad en deze in het boek geplakt.

For the quote I used 2 different alphabet stamp sets.

Twee verschillende alfabet stempelsets gebruikt voor de quote.

I stamped the pencils on a strip of white paper using StazOn 'Dove Gray'. This light gray color allowed me to easily color the print with pencils. 

De potloden gestempeld op een strook wit papier met StazOn 'Dove Gray'. Door voor licht grijs te kiezen kon ik de afdruk na het stempelen nog heel goed inkleuren met kleurpotloden.

After cutting out I attached the pencils to the journal with 3D tape.

Na het uitknippen de strook met 3D tape bevestigd.

Stamps Darkroom Door:

2 comments:

  1. Wouw wat mooi en de tekst is hier super mooi bij. Leuk dat je de potloden verhoogd hebt opgeplakt.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!