2021-10-05

Row of Pencils #1

 

I made this card using the 'Row of Pencils Border Stamp', a brand new stamp by Darkroom Door.


Voor dit kaartje gebruikte ik de 'Row of Pencils Border Stamp', een leuke nieuwe stempel van Darkroom Door. 

I started by making a print on a white card with the 'Fun Flowers Background Stamp' and Archival Ink 'Jet Black'. I colored the flowers with my ZIG markers.
The pencils were stamped on a strip of paper using StazOn Ink 'Dove Gray'. I colored the pencils with the same ZIG markers and attached them to the bottom of the card.

Eerst de 'Fun Flowers' achtergrondstempel afgedrukt op een witte kaart met Archival Inkt 'Jet Black'. De bloemen ingekleurd met mijn ZIG markers.
De potloden op een strook papier gestempeld met StazOn 'Dove Gray', ingekleurd met dezelfde markers, uitgeknipt en onderaan de kaart geplakt.

I added shadow to the pencils with a black pencil. The highlights were done with a white pen. I applied dots to the flowers with a white Sharpie.

Schaduw aangebracht rond de potloden met een zwart potlood. De highlights deed ik met een witte pen. De bloemen gaf ik een wit hartje met een Sharpie.

Stamps Darkroom Door:

ZIG Clean Color Real Brush Markers: Pink, Lemon Yellow, Light Violet, Orange, Light Green, Green Shadow, Light Blue

2 comments:

  1. Wat een super leuke kaart met de mooie potlodenstempel en bloemen.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!