2021-10-26

JoFY #5

 

Every Sunday evening Jo Firth-Young (designer of the JoFY stamps) is doing a free Facebook Live on her JoFY Jamboree!! Facebook page. She's making Christmas cards with one of her older JoFY stamp sets each week. 
I own a lot of her stamps and she has a style that speaks to me so...I watched another video and ended up with this set of Christmas cards.

Elke zondagavond organiseert Jo Firth-Young (ontwerper van de JoFY stempels) een gratis Facebook Live op haar JoFY Jamboree!! Facebook pagina. Ze maakt kerstkaarten, telkens met één van haar oudere JoFY stempelsets. 
Ik heb veel van haar stempels, haar stijl spreekt me heel erg aan dus ja...opnieuw één van haar videos bekeken en deze set kerstkaartjes gemaakt.

Jo's often using the paper piecing technique. The perfect occasion for me to digg up my old Basic Gray paper pads.

Jo gebruikt vaak de paper piecing techniek. Een ideale gelegenheid voor mij om mijn oude Basic Gray papierblokjes nog eens boven te halen. 



I adhered each kraft panel to a white slimline card (10,5 x 20,5cm).

Elk kraft paneeltje op een langwerpige witte kaart geplakt (10,5 x 20,5 cm).

I love the details Jo adds to her cards: a strip of washi tape, white accents...

Het zijn de details die me zo aanspreken bij de kaarten van Jo: een strookje washi tape, een wit lijntje...



Stamps PaperArtsy:
JoFY 20, JoFY 27, JoFY 05, JoFY 84

3 comments:

  1. ik vind het welleuke kerstkaarten, vrolijk, niet standaard en daar hou ik wel van!

    groetjes
    Tine

    ReplyDelete
  2. Wow, wat vind ik deze kaarten superleuk! Het is precies wat ik ook zo in jouw kaarten leuk vind zo'n strookje washi tape en een lijntje hier en daar gedoodled of je originele gebruik van materialen!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!