2021-10-22

Wonky Bits #10

 

Last week I made another spread in my tiny Pocket Journal.

Afgelopen week nog eens een spread gemaakt in mijn kleine Pocket Journal.

To create the turquoise and fuchsia dots I applied paint through 2 different stencils.

Voor de fuchsia en turquoise stippen gebruikte ik 2 verschillende stencils en verf.

With paint markers I added lots of marks.

Met verfmarkers stippen, strepen en kruisjes toegevoegd.

The big circles were done with my blending tool using a small amount of pink and orange paint.

De grote cirkels deed ik met mijn blending tool en een heel klein beetje oranje en roze verf.

I decorated the pages with a few of my 'Wonky Bits'. A while ago I took an online course by Willa WandersIn this course Wendy shows how to draw botanical elements using a fine tip applicator and black paint.
Due to the fact the paint doesn't come out of the tip equally the result is a bit wonky but that's just the intention :)

De pagina's versierd met een paar van mijn 'Wonky Bits'. Een tijd geleden volgde ik een online cursus van Willa Wanders. Daar leerde ik van Wendy bloemen en blaadjes tekenen met een 'fine tip applicator' en zwarte verf.
Tekenen met zo'n applicator waar de verf dan soms ook nog onregelmatig uitkomt zorgt voor een soort van slordig resultaat, maar dat is net de bedoeling :)

To create the green marks I used a paint brush and green paint.
I outlined the marks and dots with a white pen.

Met een penseel en groene verf een rand stippen gemaakt.
De fuchsia rondjes en groene stippen omlijnd met een witte pen.

And of course I added some colored ribbon :)

Kleurige lintjes mochten natuurlijk niet ontbreken :)

Stencils
Dylusions: Martha's Mat Small, Fresh Dots Small


2 comments:

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!