2018-12-30

Best of 2018

As usual at the end of the year I'm posting an overview of the past year on my blog. In March I joined the gel printing challenge by Birgit Koopsen on Instagram and made lots of prints. I used those prints on many cards. I even made a book from an egg carton filled with some of the prints. During summer I  took part in Art Journal Summer School by Marieke Blokland. A reason to start working in my art journal. In between I made projects using new stamps and stencils by Darkroom Door and PaperArtsy.
After all a busy year :)

Traditiegetrouw post ik op het einde van elk jaar een overzichtje van mijn blogjaar. In maart deed ik op Instagram mee aan de gel printing challenge van Birgit Koopsen. Dat leverde voorraad op voor veel kaarten, zelfs voor een boekje gemaakt van een eierkarton. In de zomer nam ik deel aan Art Journal Summer School van Marieke Blokland. Dat was een stimulans om ook een aantal pagina's in mijn art journals te vullen. En tussendoor maakte ik projecten met nieuwe stempels en stencils van Darkroom Door en PaperArtsy. 
Een goed gevuld jaar dus :)

...2018 through 18 photos...

...2018 via 18 foto's...



















Thank you very much for your visits and all your comments during the past year. 
THANKS A  LOT!!!

Rest mij nog iedereen te bedanken voor de vele bezoekjes en reacties hier. 
DANKJEWEL!!!

4 comments:

  1. Zeker weten dat jij zóveel moois hebt gemaakt, en zo gevarieerd! Ik heb ontzettend genotenvan alles wat er op je blog voorbij kwam! Voor jou en je gezin een hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2019! Liefs, xx

    ReplyDelete
  2. Oh, wat heb je ons verwend met prachtige creaties, hartelijk dank ! Nogmaals van harte het allerbeste voor 2019 en veel hobby-plezier ! Enny

    ReplyDelete
  3. een heel kleurrijk overzicht ! Moge 2019 even inspirerend zijn !

    ReplyDelete
  4. Het creatieve jaar mooi afgerond met een overzicht van de prachtige dingen die je maakte. Ik hoop dat 2019 net zo inspirerend wordt!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!