2018-04-30

From Gel Print to...#12

Making a booklet with only one sheet of paper (A4 size) was on my to do list for a long time as well.

Wat er ook al lang op mijn to do lijst stond is een klein boekje maken gevouwen uit een A4-tje.

Stampingmathilda often makes books like this. 
Take a look HERE.

Ik zie zo'n boekje af en toe passeren bij stampingmathilda
HIER kan je haar collectie zien.

I started by picking a gel print from my stash. After folding and cutting I ended up with this simple booklet.

Dus ik koos een A4 gel print uit en na wat vouwen en knippen kwam dit eenvoudig boekje tevoorschijn.

Time for the fun part: decorating each page using stamps.

Daarna kon het leuke deel beginnen: elke pagina bestempelen.

I've chosen to work with Dina Wakley stamps from various sets. I did most of the stamping with Archival Inks.

Ik koos voor Dina Wakley stempels uit verschillende sets. Hoofdzakelijk gestempeld met Archival Inkt.

Except for the birds all the stamping was done straight on the gel print.

De vogels zijn er achteraf opgeplakt, al de rest is rechtstreeks op de gel print gestempeld.

I colored the birds using paint.

De vogels kleurde ik met verf.

To color the centers of the flowers I used an orange paint marker.

Het hart van alle bloemen ingekleurd met een oranje verfmarker.

The journal clips are by Dina Wakley too.

De clips zijn ook van Dina Wakley. 

Stamps Dina Wakley Media:
Circle Patterns
Scribbly Birds
Scribbly Bird Cousins
Scribbly Flowers
Abstract Blooms
Textures

Dina Wakley Media: Journal Clips

5 comments:

  1. Ooh, wat een tof idee! En wat een mooi boekje! Jij bent ook aardig actief zeg!

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi boekje in prachtige kleuren!

    ReplyDelete
  3. Wat is ie leuk!! En wat een lekkere kleurtjes heb je gebruikt.

    ReplyDelete
  4. Leuk ! De kleurtjes zijn prachtig en de stempels passen weer zo mooi samen. De cover vind ik super met die cirkels en die abstracte tekst-stempel. Héél mooi. Kan je weer iets van je to do lijst schrappen ..

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!