2018-04-13

The Journey Begins...

Recently one of my nephews turned 30. Time flies!

Eén van mijn neefjes werd onlangs 30 jaar. Wat vliegt de tijd!

To create the background I inked up a stencil using Dylusions spray inks. I 'stamped' with that stencil on watercolor paper. Love the reverse print.

Voor de achtergrond beïnkte ik een stencil met Dylusions spray inkt. Daar 'stempelde' ik mee op aquarelpapier. Tof dat je op deze manier witte letters bekomt, net het omgekeerde van sponzen doorheen de stencil.

Stamp Darkroom Door: Classic Cars

Tim Holtz Layering Stencil: Numeric

5 comments:

  1. 30, dat klinkt al behoorlijk hè? Wout, mijn oudste, is ook 30 geworden...Hele toffe kaart voor je jarige neef!
    Weekend...geniet ervan, of moet je werken??

    ReplyDelete
  2. Perfecte kaart voor een 30-jarig neefje!

    ReplyDelete
  3. Leuk effekt door de stencil op die manier te gebruiken; een heel toffe kaart !

    ReplyDelete
  4. Mooi! Leuk voor een jongeman van 30!

    ReplyDelete
  5. Dat is echt een toffe kaart voor een jongeman van 30, super gedaan met die stencil ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!