2018-05-23

Cards and Tins #33

It's been a while since I made another card for my 'Cards and Tins' series.

Lang geleden dat ik nog eens een kaartje maakte voor mijn 'Cards and Tins' reeks.

I was inspired by this cute tin.

Ik liet me inspireren door dit leuke blikje met kaars.

I dug up a very old stencil, brand unknown.

Een hele oude stencil gebruikt, merk onbekend.

The sponging was done with Distress Inks.

Gewerkt met Distress inkten.

I needed a few attempts before I ended up with a spotless card. I've cut two strips out of the 'leftovers' and made two more cards.

Ik had een paar pogingen nodig voor ik eindigde met een kaart zonder vlekken of foutjes. Uit die 'restjes' 2 stroken gesneden en daar nog 2 kaarten mee gemaakt.

Stamps Darkroom Door

Distress Inks: Twisted Citron, Ripe Persimmon, Squeezed Lemonade, Milled Lavender, Picked Raspberry, Shipped Sapphire

6 comments:

  1. mooi setje van tulpenkaarten, leuk doosje ook.

    ReplyDelete
  2. Wat ontzettend leuk gedaan! Die tulpjes, zo vrolijk en fris!

    ReplyDelete
  3. Tof om nog eens een blikjeskaart te zien. Het mag dan een oude onbekende stencil zijn, hij komt nu heel goed van pas. En zo mooi in die verschillende kleuren. Kan niet makkelijk geweest zijn.

    ReplyDelete
  4. Hello Anneke!
    I love your tulip set and the extra cards! I browsed your blog as I was longer not on blog tour -lol. All such stunning and inspirational artwork! I really would love to craft with you - your designs just make me happy!
    Hugs, Susi

    ReplyDelete
  5. Oh, dat is weer prachtig ! Zo leuk, die kaartjes, en passend bij dat blikje, super ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dat je weer iets in dit thema doet, ik vind het zo origineel, ik zou er bijna zelf een blikjesverzameling door gaan aanleggen ;-)
    Deze kaarten zijn ook weer superleuk en passen perfect bij het blikje!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!