2018-07-12

Art Journal Summer School #2

For the first lesson of Art Journal Summer School I had to draw flamingo's and leaves. I'm not good at drawing at all but I did the best I could :)

In les 1 van Art Journal Summer School moest er al meteen getekend worden. Ik ben niet zo'n tekenwonder maar ik heb mijn best gedaan :)

Marieke showed us various mediums to color our drawings. For this spread I've chosen to work with acrylic paint.

Er kwamen verschillende mediums aan bod om de tekeningen in te kleuren. Ik koos voor acrylverf.

To color the background I used diluted acrylic paint.

Voor de achtergrond verdunde acrylverf gebruikt.

I added details with pencils and a white and black fineliner. I made splatters using white paint. 
It took me some time but now I'm happy with this tropical spread.

Details aangebracht met kleurpotloden, witte en zwarte pennetjes. En ook nog een beetje gespetterd met witte verf. Al bij al toch tevreden met deze tropische spread.

4 comments:

  1. Wow, kunstig! Ziet er echt tropisch uit.

    ReplyDelete
  2. wow, niet kunnen tekenen, dat heb je er heel goed van af gebracht, is supermooi geworden ! groetjes, laurette

    ReplyDelete
  3. En je mag zeker tevreden zijn, die flamingo's zijn prachtig ! En super mooi gekleurd, ook de tropische achtergrond ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  4. Tevreden? Het is echt prachtig! En supertropisch, leuk!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!