2014-04-08

New Art Journey Stamps #2

Voor de achtergrond van dit kaartje dezelfde techniek gebruikt als bij de vorige kaartjes.

Used the same technique for the background as on the previous cards.

De witte bollen zijn gemaakt met verf en een sjabloon. Langs de randen één van de nieuwe "Branches" stempels afgedrukt.
Gespetterd met verf door te tikken op de achterkant van een penseel.

Made the white dots with paint and a template. Stamped one of the new "Branches" stamps to make a border.
Added some paint splashes.

De 'Ripple' stempel afgedrukt op een geverfd stuk papier. 
Onder de cirkel een paar stroken gekleurd tissue papier geplakt. Daarvoor wit tissue papier met Dylusions spray inkt gekleurd.

Stamped the 'Ripple' stamp on a piece of painted paper.
Glued some strips of tissue paper underneath the circle. Colored white tissue paper with Dylusions spray ink first.

Stamps Art Journey:

Template: TCW 'Mini Layered Circles'

19 comments:

  1. Wat gaaf Anneke. Helemaal af. Groetjes Anneke.

    ReplyDelete
  2. Eindelijk ben ik weer eens aan het bloggen en wat heb ik genoten van de prachtige kleuren die ik steeds weer terug vind in je projecten.
    Schitterend!!

    ReplyDelete
  3. Prachtig wat een kleuren pracht!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. That ripple stamp is divine ! Just love how you've used it on the card

    ReplyDelete
  5. Amazing colors and wonderful technique. Gorgeous !
    Best regards, Synnöve

    ReplyDelete
  6. Ik val altijd in herhaling bij mijn reacties op jouw kaartjes. Ik vind ze nu eenmaal altijd hartstikke gaaf en geweldig van kleur. Kan er niets aan doen :)
    Fijne avond, Ellen

    ReplyDelete
  7. Echt gaaf hoe jij die 'branche'stempel gebruikt!
    Een pracht van een kaart is het geworden!

    ReplyDelete
  8. Weer prachtig. Ik val ook in herhaling maar ben echt "weg" van jouw kleuren.
    Dat spetteren door op de achterkant van het penseel te tikken is mij nog nooit goed gelukt.
    Mijn schilkderdocent moest er altijd om lachen. Ik ook trouwens.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  9. Ik bedoel natuurlijk: schilderdocent!

    ReplyDelete
  10. Super mooi Anneke, leuk zoals je deze stempel hebt verwerkt op je kaart!!

    ReplyDelete
  11. Veel leuke techniekjes bij deze kaart. Heel mooi!

    ReplyDelete
  12. Prachtig kleurrijk voorbeeld !

    ReplyDelete
  13. Supermooi in deze kleuren en leuk gemaakt! Je andere kaartjes zijn ook prachtig gemaakt! Heb die ripple stempel net gekocht! Er waren weer veel mooie voorbeeldkaartjes te bewonderen op het AS event!!
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  14. Oh wauw.......hoe kom je er toch altijd weer op?!
    Hier ook herhaling.......het wordt wel saai voor je.
    Ik krijg hier enorme inspiratie van en geniet elke keer weer van je prachtige kaarten.

    ReplyDelete
  15. Super leuke kaart met mooie nieuwe stempel zoals je vorige kaarten

    ReplyDelete
  16. Dit kaartje zag ik op het AS event. Jouw stijl haal je er meteen tussenuit. Leuke kaart!

    ReplyDelete
  17. Hele leuke kaarten heb je weer gemaakt. Heerlijke frisse kleuren.
    gr. Leonie

    ReplyDelete
  18. Cool! Leuk details, die papieren sliertjes achter de cirkel en de bloemetjes op een aantal rondjes.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!