2014-04-25

Happy...

Een éénlaags kaartje gemaakt met Distress Paints. 
Een rechthoek afgeplakt met tape en daar de letters van het woord 'happy' ingelegd.
Na het verven tape en letters voorzichtig verwijderd.
Ik vond inspiratie op The Penny Black Blog.

Made a one layer card with Distress Paints.
I masked the edges of a rectangle with tape. Placed die cut letters in the center. Removed tape and letters after painting.
Inspiration: The Penny Black Blog 

Stamp Darkroom Door: Simple Sayings

Sizzix: Tim Holtz 'Block Talk Alphabet'

17 comments:

  1. Daar word je vanzelf HAPPY van!!!

    ReplyDelete
  2. Wat een effect! De kracht van kleur en witruimte. Heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Leuke Happycard, Anneke.
    Daar wordt je vanzelf blij van (met gelijk het liedje erbij in je achterhoofd).
    Fijn weekend en groetjes van Gery

    ReplyDelete
  4. prachtig in al zijn eenvoud

    ReplyDelete
  5. Leuke techniek, met nog leuker resultaat!

    ReplyDelete
  6. Wat een super CAS en vrolijke kaart! Fijn weekend, Gerrina

    ReplyDelete
  7. een leuke, geslaagde kaart !
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  8. Eenvoud siert hier! Zeer mooi in die leuke kleurtjes!
    Ook de twee vorige kaartjes vind ik zeer mooi! Vooral het Darkroom Door kaartje vind ik supermooi in die kleuren! Nog een fijn weekend! Ik antwoordde op je vraag op mijn blog. Indien je het niet zou hebben gezien, ik woon bij Brugge dus zou het best kunnen dat we niet zo héél ver van elkaar wonen. Nog een fijn weekend! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  9. OOO Anneke dit is zo eenvoudig mooi! Top kaartje meis.
    Grtjs Patrice

    ReplyDelete
  10. Heb even gespiekt waar je je inspiratie vandaan hebt gehaald. Vind jouw kaartje veel mooier!
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  11. Lekker simpel maar heel leuk. Vooral met deze kleurtjes!

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  12. Echt een gaaf kaartje!
    Mooi strak!!!

    ReplyDelete
  13. Strak; simpel; en toch weer groots resultaat.
    Leuk!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!