2014-04-09

New Art Journey Stamps #3

Dit canvas gemaakt met de nieuwe Art Journey 'Insects' stempelset.

Made this canvas with the new Art Journey 'Insects' stamp set.

Daarvoor eerst een canvasje van 20 x 20 cm beplakt met  gescheurde stroken linnen.

Started with attaching strips of torn fabric to an 8 x 8" canvas with gel medium.

Vervolgens 10 kleine luciferdoosjes geverfd in verschillende kleurtjes.

Colored 10 small matchboxes with acrylic paint.

Het papier dat mijn werktafel beschermde bij een vorig verfproject kwam hier goed van pas. Ik knipte er willekeurig rechthoekjes uit en plakte die na het bestempelen in de doosjes.

This paper protected my worktable during a previous cardmaking project. It came in handy now,  I used it for the bottoms of the boxes.

De stof een heel klein beetje kleur gegeven en ook wat spettertjes aangebracht.

Added touches of color and some paint splashes to the fabric to finish it off.

Stamps Art Journey: Insects

34 comments:

  1. Je hebt je restjes leuk hergebruikt Anneke! Het is een fleurig kijkkastje geworden!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk idee om lucifersdoosjes op je canvas te gebruiken!! Erg mooi geworden

    ReplyDelete
  3. Het resultaat met de luciferdoosjes is echt super leuk! Je kladrestje heb je ook mooi verwerkt. Lekker vrolijk geheel is het geworden.

    ReplyDelete
  4. Wat een tof idee! Ziet er heel erg leuk uit.

    ReplyDelete
  5. love your work...and the stamps you used are gorgeous

    ReplyDelete
  6. Leuk om het canvasje op die manier te bekleden! En wat een goed idee om zo je beschermpapier een tweede leven te geven!! Superleuke kleurtjes heb je hier gebruikt! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  7. Wat ontzettend leuk Anneke. Nog niet eerder gezien.
    Prachtig . Groetjes Anneke.

    ReplyDelete
  8. Wat een super gave creatie! Ik ben dol op die kleine insectjes. Zeker in combinatie met die vrolijke kleurtjes! Super leuk gedaan!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  9. wat een super idee en prachtig uitgevoerd

    ReplyDelete
  10. Wat een tof project! Jij hebt altijd de origineelste ideeën, die je dan ook nog perfect uitwerkt.

    ReplyDelete
  11. Anneke, ik heb genoten van het kijken naar je canvas met alle insecten.
    Wat is hij leuk!!!! Hoe bedenk je het weer???
    Ik heb van het spelen met mn nwe Dylussions ook van dat papier over waarop wat kloddertjes zitten en natuurlijk ook bewaard en wat is dit dan weer leuk om te zien, waarvoor jij dat restpapier hergebruikt. Echt super gedaan!
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  12. wat een leuk idee om dit met lucifersdoosjes te maken. Echt erg leuk!!!
    groetjes Bianca

    ReplyDelete
  13. Absolutely fabulous! LOVE this, a real work of art!

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke canvas ! Mis alleen de spelden waar normaal de insecten mee vastgezet worden......haha. Goed dat jij altijd de restjes bewaard want die geven ook hier een mooie achtergrond.

    ReplyDelete
  15. Leuk en origineel bedacht en uitgevoerd. Er verschijnt dan altijd een glimlach op mijn gezicht want ik zie je al kladderen en met kleuren spelen. Ik denk dat je veel anderen zult inspireren met dit mooi kunstwerkje!

    ReplyDelete
  16. Weer een origineel en schitterend uitgevoerd project. Prachtig!
    Gr. Leonie

    ReplyDelete
  17. Wat een ONTZETTEND leuk idee! Een fijne dag en groetjes Marja

    ReplyDelete
  18. Net of je in een natuurhistorisch museum een lade open trekt, super!

    ReplyDelete
  19. Dit canvas zag ik al op Pinterest rondgaan Anneke...hoe origineel en zo mooi ook!!!
    Geweldig gemaakt!

    ReplyDelete
  20. Anneke, wat is dit weer prachtwerk. Ik zag het sheetje hangen bij Louise. Het probleem is dat ik dan zo griezel van die insecten en wanneer ik er nadien, zoals hier weer...mooie dingen mee zie gemaakt, dan heb ik spijt dat ik het toch niet kocht (kan natuurlijk nog steeds).
    Heel mooi gedaan meid!
    Groetjes Patrice

    ReplyDelete
  21. Anneke,
    Heel mooi en een heel leuk idee !
    Groetjes Laurette

    ReplyDelete
  22. Prachtig Anneke en wat een mooie details weer!

    ReplyDelete
  23. Wat een supermooie canvas, heel origineel met die lucifersdoosjes!!

    ReplyDelete
  24. Jee zeg, WAT EEN LEUK IDEE!!!!!!
    De dochter van mijn vriendin is jarig volgende week, misschien ga ik dit wel voor haar maken, met haar naam ofzo erin verwerkt.
    Heel leuk!!

    ReplyDelete
  25. This is awesome and so unique. love the matchboxes.

    ReplyDelete
  26. this is FAB!!! so inspiring!!! awesome piece of art!! =)

    ReplyDelete
  27. Anneke, what a great idea, I love what you did with the canvas and the little matchboxes. Sooo beautiful.

    Have a wonderful weekend

    ReplyDelete
  28. Wat is dit LEUK!!!!
    Zat te bedenken hoe je in die doosjes gestempeld had.....maar hoe simpel kan het zijn Anneke!
    Super origineel!!!

    ReplyDelete
  29. Wat een prachtig idee en zo netjes gemaakt!

    ReplyDelete
  30. Super idee! Leuk hoe je met eenvoudige luciferdoosjes, zo een mooi canvas doet maken.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!