2014-04-15

Easter #1

Deze week wil ik graag wat paas-projectjes laten zien op mijn blog. Ik begin met een heel simpele kaart.

I'm intending to post some Easter projects on my blog this week.
The first project is a simple card.

 De 'Plaid' achtergrondstempel afgedrukt met 3 kleurtjes Distress Inkt.
Daar konijntjes op getekend en uitgeknipt. 

I stamped the Plaid Background Stamp with different colors of Distress Ink.
Drew rabbits on the prints and cut out.

Stamps
 Darkroom Door: Plaid Background Stamp
Artemio: Alphabet stamps

10 comments:

  1. Oh deze zijn zo schattig !!! heel mooie kaart ( helemaal mijn ding ;-)
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie kaart. zo mooi kan eenvoud dus zijn!
    groetjes Jacqueline

    ReplyDelete
  3. WOW WOW WOW great design and wonderful card, I love the rabbits.

    Hugs
    Anke

    ReplyDelete
  4. Leuk kaartje en tof idee!
    Groetjes, Mariken

    ReplyDelete
  5. Happy Easter to you, Anneke.
    Wat een lief kaartje en wat lijkt dat toch anders, als je hetzelfde achtergrondstempel gebruikt, maar in 3 verschillende kleuren!
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  6. leuk idee!!!
    fijne paasdagen!
    Jacqueline

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!