2024-02-09

Heats #3

 

For this rather busy card I was inspired by a reel on Instagram by Amanda Evanston
I love her no nonsense style!
I painted a lot of hearts with various colors of watercolor paint, made a lot of drips and outlined the hearts with a white POSCA pen. I added my own twist by adhering a few hearts on top with 3D tape.

Voor dit nogal drukke kaartje werd ik geïnspireerd door een reel op Instagram van Amanda Evanston. Ik hou van haar nonchalante stijl.
Ik schilderde heel veel hartjes met aquarelverf, liet de verf uitlopen en omlijnde elk hartje met een witte POSCA pen. Ik gaf er daarna mijn eigen draai aan door hartjes uit te knippen en verhoogd op te plakken. 

Stamp 
Darkroom Door: Simple Sayings Vol 1 

No comments:

Post a Comment

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!