2024-02-06

Hearts #2

 

For today's cards I dug up my watercolor paint.
I should use my watercolor paint more often, so fun to work with.

Voor de kaartjes van vandaag haalde ik mijn aquarelverf nog eens boven.
Ik nam me voor om er vaker mee te werken, heel leuk om te doen.

After watching an Instagram reel by Anna Koliadych I wanted to give this "stamping hearts with watercolor paint and a toilet roll" a try.

Na het bekijken van een Instagram reel van Anna Koliadych wilde ik "het stempelen van harten met een toiletrolletje en aquarelverf" ook eens proberen.

Easier said than done.
It looked easy in the reel but folding a proper heart shape with the toilet roll was quite a task :)

Gemakkelijker gezegd dan gedaan.
 In het filmpje ziet het er heel simpel uit maar een mooi hartje 'vouwen' met dat rolletje was al een hele opgave :)

 This tree was inspired on a reel by Anna as well.

Ook voor deze boom werd ik geïnspireerd door Anna.

1 comment:

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!