2024-02-04

Hearts #1

 

To create this set of cards I used the 'Small Stencil - Heart Set' by Darkroom Door.

Voor deze set kaarten werkte ik met de 'Small Stencil - Heart Set' van Darkroom Door.

I used the mask to draw hearts on mixed media paper. I added double sided tape to the upper side. To position and adhere the hearts on the kraft cards I used the matching stencil.

Ik gebruikte het masker om harten te tekenen op mixed media papier. De harten aan de bovenkant bekleed met dubbelzijdige tape. Om ze op de kaart te positioneren en te kleven gebruikte ik de bijpassende stencil.

Here I adhered a bunch of colorful mini pompons to the heart. 

Hier plakte ik een heleboel kleurige mini pompons op het hart.

On this card I worked with sculptured flowers. As you can see I have a whole collection of these flowers :)

Hier werkte ik met bloemen. Zoals je kan zien heb ik een hele collectie van deze bloemetjes :)

I filled the small gaps in between the flowers with small pieces of crumpled tissue paper.

De openingen tussen de bloemetjes opgevuld met kleine stukjes verfrommeld tissue papier.

Stamps
Altenew: Leaf Canopy
The Stamp Market: Cherry Blossom

Archival Ink: Jet Black

1 comment:

  1. Hele leuke vrolijke kaarten. In het verleden heb ik ook wel eens harten volgeplakt met bloemen maar dan meer een romantische versie voor bruiloften. Die met de pompons vind ik ook erg leuk!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!