2021-01-16

Unfinished Projects #3

 

I made this set of cards using scraps that were on my worktable for ages.

Drie kaartjes gemaakt met restjes die al een hele tijd op mijn werktafel rondslingerden.

For the backgrounds I used 150 grs Khadi paper. That's a 100% cotton paper with a rough surface and rough edges.

Voor de achtergrond gebruikte ik Khadi papier van 150gr. Dit papier is gemaakt van 100 % katoen en heeft een ruw oppervlak en onregelmatige randen.

I adhered scraps of handmade paper to each card.

Op elke kaart restjes handgeschept papier opgeplakt.

The birds were on my desk as well. I've chosen to work with white prints on a white surface.

Ook de stempelafdrukken van de vogels had ik liggen. Ik koos ervoor om ze niet in te kleuren.

On this card I started by adhering tissue paper on which I stamped with a script stamp first. 

Hier eerst een restje tissue papier opgeplakt waar ik op stempelde met een script stempel. 

The flowers are leftovers from this project. They were made from tissue paper.

De bloemen zijn restjes van dit project. Ik maakte ze van tissue papier.

All stamps I used are by Dina Wakley, except for the text stamps. These are by Darkroom Door.

Alle stempels die ik gebruikte zijn van Dina Wakley behalve de teksten, deze zijn van Darkroom Door.

Stamps
Dina Wakley Media: Circle Patterns, For the Love of Circles, Always Flowers, Abstract Blooms, Scribbly Bird Cousins

4 comments:

  1. Mooi! Alles past perfect bij elkaar.

    ReplyDelete
  2. Dit zijn kaarten zoals alleen jij ze kunt maken! Ze zijn prachtig, heerlijk licht van kleur daardoor heel fris.

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  3. Wat een super leuke kaarten heb je van de restjes gemaakt.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete
  4. Stunning post with gorgeous journal page. Love the colours and images used. ♥

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!