2021-01-07

Unfinished Projects #1

 

During January I'm planning to finish off a few projects I started back in 2020.

In de maand januari wil ik graag een aantal projecten afwerken waar ik in 2020 aan begon.

I started with this set of tags.

Begonnen met deze set labels.

These are gel prints I did with stencils.

Het zijn gel prints die ik maakte met stencils.

Here I used a leaf stencil in combination with green, fuchsia and blue paint.

Hier werkte ik met een blaadjes stencil in combinatie met groene, fuchsia en blauwe verf.

I didn't want to cover up the beautiful backgrounds, only added die cut wishes. 

Omdat ik de mooie achtergronden niet wilde bedekken koos ik enkel voor uitgestanste wensen.

Finally I looked for matching ribbon in my stash to use as tag toppers.

Tenslotte ook nog gezocht naar passende lintjes voor de tag toppers.

Stencils
Dina Wakley Media: Fractured Circle & Viney
PaperArtsy: Mini Mask PM002

Sizzix: Tim Holtz Thinlits Celebrate

3 comments:

  1. Wat een mooie tags, prachtige kleuren.
    Groetjes

    ReplyDelete
  2. Gaaf zijn ze. De kleuren zijn supermooi bij elkaar en goed idee om de teksten in wit uit te stansen.

    groetjes van Ank

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!