2019-05-05

Silence

I made 3 sympathy cards using a set of Dutch quote stamps.

Ik maakte 3 sterkte kaartjes en daarvoor gebruikte ik een setje Nederlandstalige tekststempels.

For the backgrounds I used gel prints. On this background I added black stamping.

Voor de achtergronden koos ik een aantal mooie gel prints uit. Hier stempelde ik  ook nog 2 takken bovenop de gel print.

On this card and the following one I only added text.

Deze en volgende gel print waren mooi genoeg op zich.

I created the flower using an old foam stamp, still one of my favorites.

Voor de bloem gebruikte ik een oude foam stempel. Nog steeds één van mijn favorieten.

Stamps
Marianne Design: Silence
Prima: Foam Flower by Donna Downey
Unity Stamp Company: Pixie Sprigs

2 comments:

  1. Geweldig toffe kaarten en de teksten zijn zo mooi!

    ReplyDelete
  2. Heel mooie sterkte kaartjes, prachtige teksten ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!