2018-09-30

Art Marks #15

As I mentioned before this Pocket Journal is always on my desk. I smear scraps of paint on the pages, adhere leftovers of washi tape, collage papers....

 Zoals ik eerder al vermeldde heb ik dit Pocket Journal altijd bij de hand om restjes verf in te smeren, restjes tape of tissue papier in op te plakken enz...

On the left page I only added a scrap of tissue paper, a die cut girl and a text.
I used my white pen to scribble into the pink dots.

Het stencilwerk zat al op de linkerpagina. Ik plakte alleen nog een strookje bestempeld tissue papier en een meisje op. Verder nog een quote gestempeld en details aangebracht met een witte pen.

 On this page I sponged leftover paint through a stencil on top of a washi tape background. I finished the page off by stamping a pink flower and making blue marks with a paint brush. The dotted washi tape is a leftover from this project.

Op deze pagina waren reeds brede stroken groen/blauwe tape resten gekleefd. Later werkte ik nog een restje witte verf op door te sponzen doorheen een stencil. Nu stempelde ik alleen nog een vage roze bloem bovenop, maakte blauwe vierkantjes met verf en plakte nog wat tape met stippen, over van deze kaart

Stamps
PaperArtsy: ETS09
Unity Stamp Co: Create to Breathe DD-928A
Darkroom Door: Circles Background Stamp

Jane Davenport Cutting Template: Tadah Girl

4 comments:

  1. En zo ontstaat gaandeweg een prachtig boekje.

    ReplyDelete
  2. Wauw, dat heb je weer prachtig gedaan Anneke ! Zo'n mooi resultaat met verf- en andere restjes lukt mij nog niet. Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  3. Jij maakt van alles een kunstwerkje, prachtig Anneke!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!