2018-09-22

Art Marks #14

The past week I again finished a few spreads in my tiny Pocket Journal.
The pages of this journal were folded from all kinds of paper scraps....so no blank pages to start with. This journal is always on my desk. I smear scraps of paint on the pages, add leftovers of washi tape, collage papers....Most of the backgrounds were created by coincidence :)

De afgelopen week opnieuw een aantal spreads afgewerkt in mijn kleine Pocket Journal.
De pagina's bestaan uit allerlei gekleurde en geverfde restjes papier....Er zit dus meestal al wat kleur op de pagina's. Verder heb ik het altijd bij de hand om restjes verf in te smeren, restjes tape of tissue papier in op te plakken enz...De meeste achtergronden ontstaan gewoon vanzelf :)

I put a mask on top of the left page and colored around the mask with Distress Crayons. I added some stamping and glued a collage word to the silhouette to finish it off.

Links een mask op de achtergrond gelegd en errond gekleurd met Distress Crayons. Verder nog wat stempelwerk toegevoegd en een woord (be) opgeplakt.

I drew a flower on top of a pink background. I colored the flower with Distress Crayons. Doodled around the flower using a black and a white pen.

Een bloem getekend op een roze achtergrond. De bloem ingekleurd met Distress Crayons. Rond de bloem gekrabbeld met een witte en zwarte pen.

Stamps
Dina Wakley Media: For the Love of Circles (text)
Cats on Appletrees (mini flower)
Hero Arts (circle)

Dylusions Silhouette Stencils & Masks: Jay

5 comments:

  1. En zo ontstaan er onverwachte achtergronden, en snel resultaat. Mooi afgewerkt! Lijkt me heel handig, zo'n boekje bij de hand te houden.

    ReplyDelete
  2. Dat is wel een heel toffe manier om achtergronden te maken/laten ontstaan. Deze twee bladzijden zijn ook weer heel mooi. Je pocket journal wordt echt een kunstwerkje!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  3. Zo'n boekje is heel handig lijkt mij.
    Ik zit altijd te klungelen met mijn vieze kwasten en stukjes tape.
    En kijk nou eens wat voor een mooie achtergrond je zomaar hebt laten ontstaan!!
    Hartstikke leuk on de pagina dan zo af te werken.

    ReplyDelete
  4. Die onverwachte achtergronden zijn prachtig, en je afgewerkte pagina's zeker ! Wat een tof idee, om alle "restjes" in dat boekje te smeren/kleven ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  5. Natuurlijk... gewoon vanzelf! Dat lukt bij mij nou nooit ;-) Gave bladzijdes, hoor!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!