2018-09-06

I could just squeeze you

I again made a card using my new Orange You Sweet stamp set. This time I stamped limes and colored them with Distress Ink.

Opnieuw een kaartje gemaakt met mijn nieuwe 'Orange You Sweet' stempelset. Deze keer stempelde ik limoenen. Ik kleurde ze in met Distress Inkt.

 I glued the limes on a gel print from my stash. 
I finished the card off with tape and black thread.

Ik plakte het fruit op een gelli print uit mijn voorraad. 
Tape en een zwart touwtje gebruikt om af te werken.

Stamps 
Concord & 9th: Orange You Sweet

5 comments:

  1. Een heel leuke kaart, met een toepasselijke tekst, ook weer een mooie achtergrond ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Prachtig! Wat een leuke stempels zijn dit hè!?

    ReplyDelete
  3. Klinkt zo simpel zoals jij het beschrijft maar het is knap hoe je alles weer samen brengt, prachtig geheel!

    ReplyDelete
  4. deze tovert meteen een glimlach op mijn gezicht !

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!