2018-10-02

Alcohol Ink

Birgit Koopsen is hosting a new challenge on Instagram. It's called 31productschallenge. Birgit wants us to use a different product each day during the month October. I won't have time enough to take part each day although I have more than 31 products/mediums in my craft room I suppose :)
On this card I used alcohol ink.

Birgit Koopsen organiseert in oktober een 31productschallenge op Instagram. De uitdaging bestaat erin om elke dag een ander product te gebruiken. Ik ga geen tijd hebben om elke dag mee te doen alhoewel ik waarschijnlijk wel 31 producten/mediums kan vinden in mijn hobbyhok :)
Voor de kleurige strook op deze kaart gebruikte ik alcohol inkt.

I colored Yupo paper with pink and orange alcohol ink and used the Tim Holtz blending pen to add marks.

Yupo papier gekleurd met roze en oranje alcohol inkt. Met de Tim Holtz blending pen maakte ik een stippenpatroon.

I finished the card off by adding a bead and a strip of fabric. 

Afgewerkt met een platte kraal en een strookje stof.

Word Die: Els Brigé Design

4 comments:

  1. Een heel mooie kaart Anneke, die alcohol inkt strook is prachtig ! Een Blending Pen, weer iets op mijn verlanglijst.... :) Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Erg mooi.
    De stippen/kringen/rondjes zien er mooi uit zeg.
    Stof en platte kraal is natuurlijk weer een heel leuk detail.

    ReplyDelete
  3. Wat een tof idee weer, die marks. Ziet er supermooi uit!

    ReplyDelete
  4. erg mooi, deze ! Ik hou wel van dat contrast tussen de grafische achtergrond en die alcohol inkt strook !

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!