2016-12-29

Presents #6

Dit is de laatste post in de reeks kleine kadootjes.

This is the final blogpost for my "Presents" series.

Ik maakte kleine notaboekjes (10 x 12,5 cm) die makkelijk mee te nemen zijn in de handtas. De bladzijden gesneden uit wit papier en alles gebonden met een simpele cahiersteek.

I've created small notebooks, size 4 x 6". The inside papers were cut out of white paper. I used a 3-hole-pamphlet stitch binding to assemble the books.

Weer gedessineerd papier gebruikt voor de kaftjes en de verpakking en...

I used patterned paper for the covers as well as the package...

...bij elk boekje een passend potlood gedaan.

 ...and put a matching pencil in each bag.


Aan de touwtjes bijpassende kralen geknoopt.

I've decorated the books with matching beads.

Stamps
Els Brigé Design: Warme Wensen
Deep Red: Buck Deer
Different Colors: Christmas with Love

11 comments:

  1. Toffe, kleurrijke én praktische kadootjes !

    ReplyDelete
  2. Wat leuk! Ik vouwde 20 sterren en maakte er vanavond een slinger mee.
    Als ik ze mooi op de foto krijg zet ik het op mijn blog. Echt reuze bedankt voor dat linkje, heeft me enorm vouwplezier gegeven! Xxx

    ReplyDelete
  3. Prachtig , een echt schattig cadeautje, bedankt voor de inspiratie!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  4. Top idee, en weer zo nauwkeurig uitgevoerd, tot en met de verpakking. Echt leuke kadootjes!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk idee ! Echt heel erg toffe kadootjes ! Fijne feesten !

    ReplyDelete
  6. Wunderschöne Geschenke!
    Annette, komm gut ins neue Jahr!
    Ganz liebe Grüße schickt Ruth

    ReplyDelete
  7. Anneke....
    Dumme Worterkennung...

    ReplyDelete
  8. Wat prachtige geschenkjes, heel mooi gedaan ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!