2016-12-27

Presents #4

Voor een kerstmarktje maakte ik opnieuw winterlandschapjes in glazen potjes.
Hier werkte ik met kleine bokaaltjes van Ikea.

For a local Christmas fair I've made winter scenes in mason jars. Bought the small jars at Ikea.

Achtergrondstempels afgedrukt met verf en daar cirkels uit geponst.

I stamped dots and a grid pattern with background stamps using paint. Punched circles out of those prints to decorate the lids.

De kransjes gebruikte ik vorig jaar ook. 

I've used wreaths like these before.

De witte diertjes en de boompjes kocht ik bij de Hema.
In deze blogpost leg ik uit hoe ik de boompjes transformeerde van kleur.

In this blogpost I explain how I colored the bottle brush trees.

De takjes komen uit de tuin. 

I've added branches from the garden.

Stamps 
Darkroom Door: Polka Dots & Mesh Background Stamp
PaperArtsy: ELB 12

6 comments:

  1. O, wat vind ik dit er lief en leuk uitzien! Woonde ik maar dichterbij, dan kwam ik langs, op jouw kerstmarkt!

    ReplyDelete
  2. Wat een ontzettend leuke presentjes heb je gemaakt!!

    ReplyDelete
  3. Superleuk! Wil ik toch ook nog eens maken!

    ReplyDelete
  4. Ik zou dat willen maken, maar jij doet dat gewoon :)

    ReplyDelete
  5. Zo schattig weer en ik vind die kransjes zo leuk. Gelukkig heb ik er een. Ik ga het zo nog weer eens goed bekijken. Het hangt aan een hartje dat ik van je kreeg vorig jaar.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  6. Wat schattige geschenkjes, zeker weer een succes op de kerstmarkt ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!