2016-12-30

Best of 2016

Naar jaarlijkse gewoonte sluit ik dit blogjaar af met een overzichtje. 

It's time for my annual "best of" series. 


Veel CAS kaarten gemaakt in 2016

I made a lot of CAS cards during 2016.


Vorige winter een cursus gevolgd bij Junelle Jacobsen. 

Last winter I took an online course by Junelle Jacobsen.


Twee boeken gebonden voor het project Grensland.

I created two hand bound books for the "Grensland" project.


In juni vierde stampingmathilda haar tiende blogverjaardag. Heel veel mensen reageerden op mijn oproep om een kaartje en blogpost te maken voor haar. Dat was supertof!

In June stampingmathilda celebrated her 10th blog anniversary. I asked a bunch of blogfriends to create a card and make a blogpost for her. And they did, it was awesome!


Ik vulde mijn Inspiration Wednesday journal maar ik heb nog een aantal lessen in te halen.

I did a lot of spreads in my Inspiration Wednesday journal but I still have some catching up to do.


Ik  had een reeks waarin ik toonde wat er allemaal mogelijk is met 1 stencil.

For my 'Checkerboard Stencil' series I made a lot of cards using the same stencil.


Een aantal aquarel lesjes gevolgd bij Alisa Burke, heel tof om te doen!

I took a mini watercolor course by Alisa Burke, so fun to do!


Felle kleurtjes blijven favoriet.

I love bright colors.


Ik maakte ook een reeks herfstkaarten.

I had an autumn series on my blog too.


Voor PaperArtsy creëerde ik deze set.

I created this set of tags for PaperArtsy.


Voor Darkroom Door verfde en stempelde ik een spread in mijn XL journal.

For Darkroom Door I painted and stamped a spread in my XL journal.


Rest mij nog iedereen te bedanken voor de vele bezoekjes en reacties hier. 
DANKJEWEL!!!
Ik wens jullie allemaal een heel fijn jaareinde en tot volgend jaar!

Thank you very much for your visits and comments during the past year. 
THANKS A  LOT!!!
Wish you a great end of year with the ones you love. See you all next year!
BewarenBewaren

14 comments:

  1. Wat is dit leuk, je jaaroverzicht en wat heb je veel moois gemaakt! Jij dank je wel voor al je inspiratie, en alles wat ik van je heb geleerd! Het heeft me veranderd, ik ben verfjes en inkten gaan gebruiken en wat bevalt me dat goed! Hele gezellige jaarwisseling en een heel mooi, gezond en creatief 2017! Mariken xx

    ReplyDelete
  2. Je blog is leuk, kleurrijk en vrolijk.
    Bedankt voor de inspiratie!
    Morgen zet ik de slinger op mijn blog.
    Ik maakte hem gisteren af en vandaag ging hij op de foto. Fijn 2017!

    ReplyDelete
  3. Alleen maar wauw! Ik hoop dat je ons ook in 2017 zo blijft inspireren. Wat kan ik nog veel van je leren.....

    ReplyDelete
  4. Leuk overzicht!
    Bedankt weer voor alle inspiratie het afgelopen jaar!
    Fijne jaarwisseling! En eensgezind en gelukkig 2017 !
    Liefs,

    ReplyDelete
  5. Een super mooi en leuk overzicht. Het is altijd een feestje om jouw blog te bezoeken en te zien wat voor een creatiefs je nu weet hebt gemaakt. Als je kerstcadeautjes van de afgelopen dagen vond ik ook weet super. Bedankt voor het delen van al je moois. Een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

    ReplyDelete
  6. Hoi Anneke, wat leuk en vrolijk zo'n overzicht om het jaar af te sluiten. Ik zit te genieten van je diversiteit. Alvast een veilige en gezellige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017. Tot volgend jaar ;p
    Lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  7. Somehow I missed a few of these over the past year, but you have some of my favorites up there, too. Thank you for sharing your creativity. Happy 2017!

    ReplyDelete
  8. Stuk voor stuk allemaal beauties :-)

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtig overzicht!
    Ik wens je een goed en creatief 2017.
    groetjes

    ReplyDelete
  10. Wauw mooi!! Heerlijk om dit zo even achter elkaar te zien! Ik kom veel te weinig, ik blog ook veel minder...maar nu heb ik even heerlijk de tijd, en ben ik bij iedereen even aan het langs gaan. Zo ook bij jou, en ik geniet, wat een juweeltjes zitten er weer bij.
    Fijne jaarwisseling en en dat het maar een goed nieuwjaar mag worden!

    ReplyDelete
  11. Wow, al je prachtige creaties, ik heb er zo van genoten, dankjewel ! Ook voor jou en je familie een mooi eindejaar en het allerbeste voor 2017 ! Enny

    ReplyDelete
  12. Lieve Anneke,
    Het is een prachtig overzicht, waarmee je dit jaar afsluit. Elke keer weer bijzonder, heel kleurrijk, vindingrijk, verrassend en toch zo herkenbaar 'Anneke'.
    Dank je wel voor alles, wat je aan creatiefs met ons deelt. Het is telkens weer een feest om je blog te bezoeken.

    Ik wens jou en jouw familie een fijne oudejaarsavond en een sprankelend 2017! Tot volgend jaar.

    Hartelijke groet,
    Judith

    ReplyDelete
  13. Oh I just love all of these! Big Happy New Year Anneke! Hope 2017 is full of creativity for you!

    ReplyDelete
  14. Allemaal tof om weer eens terug te zien!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!