2011-09-22

Ribbon


After a summer of painting walls, doors and windows...I own a craft room now! So glad I can leave the mess behind in between workshifts and household activities. I have a brand new XL closet now,  still have to find a way to organize my stuff. A while ago stampingmathilda posted an item on the way she stores her ribbon here.  A very inspiring blogpost to me! Instead of wooden clothespins, I used wooden spools to attach my bits and pieces to. 

Na een zomertje zwoegen heb ik nu eindelijk een hobbykamer. Voortaan kan ik mijn spullen laten liggen, tussen werkshiften en huishoudelijke taken door. Nu valt er nog een XL kast in te richten en massa's spullen te sorteren. Het helpt dat er nog blogdames aan het opruimen zijn. Ik zag bij stampingmathilda hoe ze haar lintjes sorteerde hier. Dat inspireert! Als alternatief voor de houten wasknijpers gebruikte ik houten klosjes om de korte stukjes lint op te draaien.

The 'before' situation. There were bags on top of this with more ribbon :) Didn't have a overview, now I have.
 Lots more left to organize!

Ik vind alvast mijn lintjes in één oogopslag terug nu. Voor de grote opruimactie was dat niet het geval :)
 Er valt nog véél op te ruimen!

19 comments:

  1. Dat ziet er keurig uit.

    ReplyDelete
  2. Dat ziet er heel strak uit! Ik heb het ook allemaal op kartonnetjes (de bodem van de dozen foliezakjes met kattenvoeding voldoen daarin prima!), maar toch ziet het er niet zó netjes uit hoor.
    Lekker als het zo goed opgeruimd is en meestal houd je dan ook weer wat ruimte over ..... voor een extra lintje, ha ha!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  3. ooolala....does this look pretty with all those colors and soooo well organized.......now if I could just get my ribbon drawer to look like that...do you have your magic wand ready?

    ReplyDelete
  4. Wat ziet dat er leuk uit!
    Veel plezier met het inrichten van je nieuwe kamer!

    ReplyDelete
  5. Dat zit er netjes en overzichtelijk uit!

    Heb je geen zin om even langs te komen, ik heb ook zo'n kist met lint? ;)

    ReplyDelete
  6. Wow is that organized, but I love it. Thanks for passing this idea along. xox

    ReplyDelete
  7. Wow, wat een schitterende verzameling lint heb je Anneke!! Ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen, alles zo mooi op kleur gesorteerd. De klosjes zijn helemaal prachtig!! Dat moet nogal wat "fiddling on the kitchen table" gekost hebben! Wat een metamorfose!

    ReplyDelete
  8. Dit geeft vast ook een opgeruimd gevoel in je hoofd. Al die mooie kleuren bij elkaar, netjes op een rij...komen de ideeën al?
    Super. De klosjes zijn mooi!
    Veel succes met de verdere opruim-actie! We zijn natuurlijk benieuwd naar wat je nog meer aan handige opbergmanieren verzint.
    groetjes Judith

    ReplyDelete
  9. Wat ziet dat er mooi uit. Mij komt de laatste foto het bekendst voor ;-)

    ReplyDelete
  10. Wat heerlijk geordend. Heel veel plezier in je nieuwe hobbykamer.
    grt, Helmi

    ReplyDelete
  11. Mijn bak met lint lijkt het meest op jouw onderste foto, en dan nog een graadje erger... haha,

    heerlijk een hobbykamer, dat staat, ook voor mij, met stip op nummer 1 van mijn verlanglijstje.. *maar ja, moet dan eerst de zolder ontruimen (lees: troep) en die laten verbouwen en dan..

    dan kan het..

    ReplyDelete
  12. Oh daar zou je dus echt de hele dag naar kunnen kijken denk ik, naar die prachtig gesorteerde collectie lintjes! Nodigt vast uit tot prachtige creaties! Fijn weekend! groetjes van Bianca

    ReplyDelete
  13. Mjammie dat ziet er heerlijk uit! Ook ik heb die wasknijpers voor al mijn lintjes, die dan weer in grote glazen potten zitten, maar dit zier er toch ook wel erg aangenaam opgeruimd uit!
    xxDebbie

    ReplyDelete
  14. oh jeetje, ik durf echt niet te laten zien hoe mijn rommeltje eruit ziet, dit is in elk geval om jaloers op te worden, zo netjes en zo overzichtelijk!!

    ReplyDelete
  15. Ik word helemaal blij van jouw opgeruimde lintjes :o) Super leuk dat je nu ook een eigen plekje hebt, veel plezier gegarandeerd!

    ReplyDelete
  16. Ooohhhh...nu ik nog!! Ziet er geweldig uit!!
    Groetjes Cornelie

    ReplyDelete
  17. Hoi Anneke,
    Super leuk alleen al om naar te kijken, die mooi georganiseerde kleuren lintjes! Maar waar vind je zo'n mooie doos met tussenvakjes? Dat is ook superhandig!!

    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  18. ohhhhhh dat wil ik ook!! :-) Ziet er heel mooi uit, zo keurig. Hoe lang zal je het zo houden? :-)
    Mooie label ook.
    groetjes Marja

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!