2011-09-13

Hello


Afdrukken gemaakt met verschillende Distress inktkussens op een craftsheet. Daar water op verneveld en er mijn nieuwe Hero Arts stempel mee beïnkt.

I stamped on a craftsheet with several Distress Inkpads and sprayed some water on it. Used this as an inkpad for my new Hero Arts stamp. 

Houten bloemen gecombineerd met een gestanst exemplaar.
Het groene strookje is gekleurd met Distress Stain #Shabby Shutters. Lijntjes erop gestempeld met de rand van een blad papier.

I mixed wooden flowers with a punched one. The green strip is coloured with Distress Stain #Shabby Shutters. I stamped a pattern on it with the edge of a firm sheet of paper.

Hero Arts CG815 Flower Bursts Pattern

Deze houten bloemen laten zich goed kleuren met Distress Stains. Ze worden verkocht in dit mooie houten bakje (Pipoos).

Distress Stains are perfect to colour these wooden flowers. I'm fond of the cute little wooden box.

Stamps:
Hero Arts: CG815 Flower Bursts Pattern-CL479 Ditionary Greetings
Darkroom Door: String Sentiments (hello)

Sew Easy Floss

24 comments:

  1. fantastisch, prachtige kleuren en dat bakje met bloemen heerlijk.

    ReplyDelete
  2. Heel mooi.Prachtige kleuren .

    ReplyDelete
  3. wat een heerlijke frisse kleuren, super gemaakt Anneke, die bloemetjes ook, je meot er maar opkomen, ik zou er wrs zo aan voorbij lopen ☺

    ReplyDelete
  4. geweldig kaartje! ook het formaat is erg leuk, ga ik onthouden!

    ReplyDelete
  5. En erg mooie scrapling!! Tof, dat stempelen met de rand van 't papier. Alles mooi gecombineerd, en een leuk bakje hou je nog over als al die bloemetjes opgebruikt zijn. Wie weet, maak je er wel een boekje mee :)
    Bedankt voor de verftip met stains op hout!

    ReplyDelete
  6. What a lovely skinny! Just perfect! I have some wooden embellishments similar to these but they did not come in such a cute little box like this. I can only imagine that when they are all used up that the box will be altered into something extraordinary:)

    ReplyDelete
  7. Lekker frisse en zonnige kaart! Weer super leuke ideeën, geweldig leuk houten blommen die je zo goed met alle andere bloemen kan combineren, je gestemplede bloemen zijn prachtig geworden.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  8. Hoera, weer dé Annekekleurtjes!! En een hartstikke leuke tag!! Zalig die frisse kleurtjes en blommeh...!! Die houten vormpjes heb ik ook gekocht op de beurs, alleen niet de bloemetjes..

    Leuk spul he??

    Die hero arts stempel is ook prachtig, ga ik op mijn verlanglijstje zetten!! Mooi dat kleurverloop..

    En lijntjes met de zijkant van papier, hoe kom je erop!! Leuk leuk leuk!!

    ReplyDelete
  9. PS en zo mooi op de foto gezet, nog vergeten te zeggen, maar het valt me elke keer op, zoveel zorg je eraan besteedt!

    ReplyDelete
  10. Mooie frisse zomerse kleuren. Knap gedaan de combinatie van stempels.

    Groetjes

    Ann

    ReplyDelete
  11. Hij is weer prachtig, mooi zo met die verschillende kleurtjes in het bovenste stuk

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtige kaart!! Mooie kleuren! En een mooie stempel heb je gebruikt!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  13. Prachtig geworden, Anneke! Ik heb ook nog van die houten figuurtjes liggen....

    ReplyDelete
  14. great card...love the stamps with the different colors

    ReplyDelete
  15. Leuk die streepjes zo gestempeld.
    En die bloemetjes...helemaal leuk!!!
    Een erg leuk kaartje zo met al die verschillende kleurtjes!

    ReplyDelete
  16. Wow, wat een prachtige dingen! Het lijkt wel echte kunst. Zo knap!

    P.S. Bedankt dat je op mijn blog bent komen kijken, gereageerd hebt en mijn blog nu volgt. Heel leuk.
    Ik volg je terug.
    Ik ben heel benieuwd naar wat je nog meer voor moois gaat maken.

    ReplyDelete
  17. I love the size, the shape, everything about this card. Those wooden flowers are so charming....xox Corrine

    ReplyDelete
  18. 1 klein kaartje met zoveel superleuke ideeën erop uitgewerkt, dat kan alleen maar van Anneke zijn :)

    ReplyDelete
  19. Hoi Anneke,

    Dankjewel voor je leuke berichtje op mijn blog!
    Deze kaart van jou vind ik een plaatje, prachtige kleurtjes en wat heb je de tekststempel leuk gebruikt! Die houten bloemetjes heb ik laatst ook gekocht, bedankt voor je distress-tip!

    Groetjes,
    Marit

    ReplyDelete
  20. What a wonderful card. I like the idea of stamping with the edge of a thick piece of paper or cardstock.

    ReplyDelete
  21. Prachtig! Weer een super leuke kleurencombi maar ook de combi van de stempels en layout, heel erg mooi!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!