2011-09-18

Christmas Word Block

Deze "Christmas Word Block" van Darkroom Door vind ik een hele mooie stempel. Kon het dan ook niet laten om er al een kerstkaart mee te maken. Niet direct een kaart in kerstkleuren, maar die volgen heel zeker nog!

In my opinion, the Darkroom Door "Christmas Word Block" is a beautiful stamp. Couldn't resist making a Christmas Card with it already. Not the usual colors for this one, but I'll definitely make Holidays cards in brighter colors in the near future.



Bruin handgeschept papier gebruikt voor de kaart en de boom.

 I used brown handmade paper for the card an punched the tree out of the same paper.


Het papier in de mooie grijstint kocht ik bij Elke Verschooten. Zij gaf ook de tip mee om Hero Hues Chalk Ink #Snow te gebuiken voor witte afdrukken. Een heel goeie tip! Lederen koordje en Scrappers Floss verenigd hier.

I bought the grey cardstock at "Crafts & Things". Elke told me she uses Hero Hues Chalk Ink #snow for white prints. Tried this at home and it works well!
I combined leather cord and Scrappers Floss here.


 Stamps Darkroom Door: Christmas Word Block, Christmas Reindeer
Inkpad Hero Arts: Hero Hues Chalk Ink #Snow
Tree: Marianne Design Creatables LR0175

22 comments:

  1. Wat een mooie kaart voor Kerst Anneke! Juist door de niet-kerstkleuren is het een prachtige kaart. Leuke mal van de boom, leuk dat je de tekst liggend hebt gebruikt, en het scrappersflos in combinatie met het lederen touwtje doen het erg goed samen!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  2. Mooie kerstkaart. Vind het juist wel mooi een kerstkaart in niet traditionele kleuren.

    ReplyDelete
  3. zo'n mooi stempel heb ik niet......maar je hebt me zojuist wel weer op een nieuw idee gebracht ;-)
    ik vind trouwens de kleuren erg mooi, óók voor een kerstkaart.
    groetjes
    evelyn

    ReplyDelete
  4. ik vind het wel kerstkleuren anneke, maar ach, kunnen niet alle kleuren met
    kerst? de kaart is geweldig en ook erg leuk dat malletje van de kerstboom. Super resultaat!!

    ReplyDelete
  5. Wat een schitterende creatie, Anneke! En de kleuren vind ik perfect (ook voor Kerstmis!).

    ReplyDelete
  6. Leuk dat je de stempel in deze richting gebruikte, daar zou ik nog niet meteen aan gedacht hebben. Mooi in wit gestempeld!
    Die stans heb ik onlangs gezien, maar niet gekocht, heb er al spijt van!

    ReplyDelete
  7. nou, da's weer eens iets heel anders en ook nog eens heel mooi! Deze kleurencombi is super, voor Kerst of wanneer dan ook, kan altijd.

    (ik schreef het al bij Godelieve ...Kerst... nu al.... eeekkkk... :))

    ReplyDelete
  8. Ha Anneke, een prachtige kaart, mooi wit ook, die inkt!

    Een hele stijlvolle kaart, door het kleurgebruik, chique! (ik zie nog een Anneke knoopje ☺)

    ReplyDelete
  9. Mooi Anneke ! En ook al zijn het geen echte kerstkleuren vindt ik deze al aardig een aardige kerstsfeer geven !

    ReplyDelete
  10. Mooi die kerstboom en het geheel in deze kleuren. Kerst heeft volgens mij alle kleuren. Maar dit vind ik wel een heel erg mooi effect geven .Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  11. I love this card! So beautiful! Thank you for sharing!

    ReplyDelete
  12. Heel stijlvol. En hoezo geen kerstkleuren, denk hier nog transparant glas bij en je hebt de kleuren van mijn kerstboom versiering!

    ReplyDelete
  13. Prachtig in al z'n eenvoud en mooie kleuren.

    ReplyDelete
  14. Wow!
    Sjieke kaart Anneke!
    Erg MOOI!

    ReplyDelete
  15. Schitterend en ja vooral de kleuren vind ik geweldig!!

    ReplyDelete
  16. Prachtige kerstkaart Anneke!! Heel mooi gedaan. Ik vind dat de kleuren erg goed kunnen voor kerst!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  17. Makes me think of a natural Christmas in the woods. I really like this. xox Corrine

    ReplyDelete
  18. Echt zo mooi deze kaart,die kleuren heel apart!
    Groetjes Maia

    ReplyDelete
  19. Oh Anneke adorable, your card is so beautiful.

    ReplyDelete
  20. Wat mooi! Heel bijzondere kleuren maar helemaal niet somber ofzo, juist chique. Prachtig!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!