2023-04-16

Overlapping Blocks #1

 

Today I'm sharing a card I made using the new Overlapping Blocks - Background Stamp by Darkroom Door.

Vandaag toon ik een kaart die ik maakte met de nieuwe Overlapping Blocks - Background Stamp van Darkroom Door.

I made a print with the background stamp using Versamark ink, sprinkled white embossing powder on top of the wet print and heat set with my heat gun.

De achtergrondstempel afgedrukt met Versamark inkt en over de natte print wit embossingpoeder gestrooid. Alles verhit met het warmtepistool. 

I colored the print with watercolor paint, so fun to do. 
 I didn't want to cover the beautiful background so I only added a small strip of paper with a birthday wish.

Daarna begon het leuke werk, alle hokjes ingekleurd met aquarelverf. Even getwijfeld of ik er nog een bloem of zo zou aan toevoegen maar ik wilde niet teveel van de achtergrond weer verbergen dus alleen nog een strookje met een verjaardagswens opgeplakt.

Stamps Darkroom Door

Versamark Ink
Archival Ink: Jet Black
WOW Embossing Powder: Opaque Bright White

3 comments:

  1. wat mooi en kleurrijk, leuke achtergrond stempel.
    gr Alma

    ReplyDelete
  2. Een super leuke en vrolijke kaart met al die kleurtjes.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete
  3. Hele leuke achtergrondstempel, lekker retro !! Geweldig ook met al die vrolijke kleuren.
    Het doet me erg denken aan mijn tienerjaren toen ik met een passer allerlei grote en kleine cirkels overlappend tekende en dan die vlakken inkleurde. Dat heb ik heel veel gedaan.
    Superleuke kaart!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!