2022-03-16

Leftovers #5

 

When I was making these cards one background ended up in the leftover bin. After all those months I really don't remember why :)
It seems fine to me now so I used it on today's card.
The squares were done with the Frame Stamp - Shadow 12 Up by Darkroom Door.
I inked up each square with a different color of Distress Ink, sprayed water on top and made a print on watercolor paper.

Toen ik deze kaartjes maakte werd één achtergrond afgekeurd en die belandde in de restjesbak. Na zoveel maanden weet ik niet meer waarom ik die achtergrond toen niet ok vond :) 
Nu weer opgevist om er de kaart van vandaag mee te maken.
De vierkantjes deed ik met de 'Frame Stamp - Shadow 12 Up' van Darkroom Door.
Elk hokje beïnkt met een andere kleur Distress Inkt, water verneveld en een afdruk gemaakt op aquarelpapier.

I decorated the card with one of my hand drawn flowers.

Op de kaart één van mijn zelf getekende bloemen gekleefd.

Stamps Darkroom Door

1 comment:

  1. Een hele mooie kaart en je hebt een prachtige bloem getekend.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!