2021-08-26

Artful August #20

During the month of August Rachel Greig by Darkroom Door is hosting a challenge on Instagram.
Each day there is a prompt to spark our creativity. 


Rachel Greig van Darkroom Door organiseert gedurende de maand augustus een challenge op Instagram. Er is elke dag een onderwerp waar je mee aan de slag kan.
 
I made this card for the topic 'Pattern'.
On the background I used a gel print. The pattern on the gel print was done using a pill strip. I decorated the card with one of my 'wonky flowers'.

Dit kaartje gemaakt voor het thema 'Pattern'.
Voor de achtergrond gebruikte ik een gel print. Het patroon op de gel print maakte ik met een lege verpakking van medicatie. Ik werkte de kaart af met één van mijn 'wonky flowers'.

Stamp Darkroom Door: 

1 comment:

  1. Supermooie achtergrond, en die bloem erop, maakt het compleet "AF" ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!