2021-08-18

Artful August #12

 

 During the month of August Rachel Greig by Darkroom Door is hosting a challenge on Instagram.
Each day there is a prompt to spark our creativity. 
'Flowers' was the topic on day 11, totally my cup of tea :)


Rachel Greig van Darkroom Door organiseert gedurende de maand augustus een challenge op Instagram. Er is elke dag een onderwerp waar je mee aan de slag kan.
Op dag 11 was het thema 'Flowers', dat past natuurlijk helemaal in mijn straatje :)

 I made this set of cards for the ' Squares' topic on day 12.

Ik maakte deze 3 kaarten voor het thema 'Squares' van dag 12.

I've cut a lot of inchies out of gel prints and stamped prints using a punch.

Met een inchie pons een hele reeks vierkantjes gesneden uit restjes gel prints en stempelwerk.

I tried several combinations and continued until I was happy with the result.
I used a sheet of double-sided adhesive to adhere the inchies to the card panels.

Geschoven met de vierkantjes tot ik tevreden was met het resultaat. 
Een sheet dubbelzijdige tape gebruikt om de vierkantjes op te kleven.

On each card I added a few black and white inchies as well.

Bij elke achtergrond ook een aantal zwart/wit inchies toegevoegd. 

I finished each card off with a bird and a birthday wish.

Elke kaart afgewerkt met een vogel en een verjaardagswens.

Stamps Darkroom Door:

1 comment:

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!