2021-06-18

Wonky Bits #3

 

A while ago I took part in the online class 'Wonky Bits' by Willa Wanders.
In this course Wendy shows how to draw botanical elements using a fine tip applicator and black paint. Due to the fact the paint doesn't come out of the tip equally the result is a bit wonky but that's just the intention of the course :)

Een tijdje geleden schreef ik me in voor een gratis online cursus van Willa Wanders, 'Wonky Bits'. Daar leerde ik van Wendy bloemen en blaadjes tekenen met een 'fine tip applicator' en zwarte verf. Tekenen met zo'n applicator waar de verf dan soms ook nog onregelmatig uitkomt zorgt voor een soort van slordig resultaat, maar dat is net de bedoeling :)

I overstamped a painted background with dandelions and leaves using black ink.

Op een geverfde achtergrond bloemen en blaadjes gestempeld met zwarte inkt.

I added marks with a pink paint marker and attached a wonky flower on top.

Met een verfmarker roze stippen toegevoegd en één van mijn 'wonky' bloemen op de voorgrond gekleefd.

Stamps Darkroom Door:

1 comment:

  1. Very different and interesting Anneka , makes you take notice xx

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!