2021-04-14

Daisy Delight #5

To create this card I was inspired by this art journal page by stampingmathilda.
I stamped the flowers over a gel print and colored the 'white space' in between the flowers with a black marker. A quick and easy way to color the flowers without coloring :)
I adhered a strip of white paper to the card on which I stamped a birthday wish. I finished the card off with mini staples, black thread and a charm.

Voor dit kaartje haalde ik mijn inspiratie bij deze art journal pagina van stampingmathildaIk stempelde de bloemen over een gel print en kleurde de ruimte tussen de bloemen in met een zwarte pen. Een snelle manier om de bloemen te kleuren zonder echt te kleuren :)
Een strookje wit papier op de kaart gekleefd waar ik een verjaardagswens op stempelde. De kaart afgewerkt met mini nietjes, zwarte draad en een bedeltje.

4 comments:

  1. De zwarte stukjes tussen de bloemen in vind ik juist erg mooi.
    Het is 1 geheel een de kleuren van de achtergrond zijn prachtig.

    ReplyDelete
  2. Iedereen kan kleuren :) Mooie kaart geworden! Zoals altijd, met leuke details voor de afwerking.
    Dankjewel voor de link naar mijn blogbericht.

    ReplyDelete
  3. oh, wat een vrolijke frisse kleurtjes. idd zo kan iedereen kleuren :) erg leuk gedaan

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!