2021-04-07

Daisy Delight #4

I inked up the Daisy Delight Background Stamp by Darkroom Door with Archival Ink 'Jet Black' and made a print on smooth watercolor paper.

De Daisy Delight achtergrondstempel van Darkroom Door afgedrukt op glad aquarelpapier met Archival Inkt 'Jet Black'.

 I left the print and the stamp in my MISTI while painting the flowers with watercolor paint. After the painting was done I made a final black print on top of the flowers. I doodled on the background with a black fineliner.

 Ik liet de print en de stempel in mijn MISTI liggen tijdens het kleuren van de bloemen met aquarelverf. Zo kon ik na het verven nog een laagje zwart over de bloemen stempelen. De achtergrond bewerkt met een fineliner.

Stamps Darkroom Door:

3 comments:

  1. Echt mooi contrast met de fijne streepjes in de achtergrond. Bedankt voor de MISTI tip!

    ReplyDelete
  2. wat een vrolijke kleuren, mooi ingekleurd. en idd ik vroeg me al af die zwarte streepjes er tussen: zelf gedaan dus.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!