2020-04-28

Sympathy Cards #1

I made a bunch of Sympathy Cards using up my gel prints. 
On the cards of today I only added text, as there already was a focal image on the prints. 

Een hele reeks sterkte kaartjes gemaakt met gel prints. 
De gel prints die ik voor de kaarten van vandaag koos vond ik op zich mooi genoeg, ik voegde alleen tekst toe.

This flower was done with a Darkroom Door stencil.

Deze bloem deed ik met een stencil van Darkroom Door.

To make this print I used real leaves.

Voor deze print gebruikte ik echte blaadjes.

I adhered the circle on the card using 3D tape.

De cirkel verhoogd opgeplakt.

Here I used an older foam stamp by Donna Downey.

Voor deze bloem gebruikte ik een oudere foam stempel van Donna Downey.

Stamps
Different Colors: S-00020 Sterkte
Marianne Design: Silence
Art Journey: Dutch Text 1
Prima: Donna Downey 

Stencil

5 comments:

  1. Een hele mooie serie kaarten Anneke. Prachtige prints, ik ben helemaal weg van die met de bladeren..móói.
    Lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  2. Anneke, een prachtige serie ! Hele mooie originele print.
    Groetjes. Laurette

    ReplyDelete
  3. Unieke, bemoedigende kaarten! Heel mooi resultaat met de echte blaadjes.

    ReplyDelete
  4. Prachtig.
    Dit soort kleurrijke kaarten vind ik mooi voor een jonger iemand.
    De tekst geeft troost en toch zijn ze niet TE somber.

    ReplyDelete
  5. Prachtige kaarten voor een moeilijke tijd, die zullen zeker wat troost brengen ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!