2020-01-29

Warm Wishes #1

To create this set of cards I used the new Warm Wishes stamp set by Darkroom Door. Next to these new flower stamps I used other new stamps and a new stencil as well. 

Deze 2 kaarten maakte ik met de nieuw Warm Wishes stempelset van Darkroom Door. Behalve deze nieuwe bloemenstempels gebruikte ik ook nog andere nieuwe stempels en een nieuwe stencil.

The Warm Wishes set contains a series of flower stamps in various sizes and a bunch of lovely wishes.


De set bevat mooie bloemenstempels in verschillende formaten en een hele reeks wensen.

I started by stamping in black on the left side of the cards using 2 new border stamps. The crosses were done with Abstract 06 and for the script I used Abstract 08.

Begonnen met het stempelen van een strook links op de kaarten. Daarvoor gebruikte ik ook 2 nieuwe stempels. De kruisjes deed ik met Abstract 06 en voor het script gebruikte ik Abstract 08.
  
To the right side of the cards I adhered a strip of painted tissue paper.

Aan de rechterkant plakte ik een strook geverfd tissue papier.

On a sheet of tissue paper I applied color blocks using yellow, dark blue, orange, pink and green paint. I looked for the nicest parts to use on the cards.

Op een vel tissue papier blokken geverfd met gele, donkerblauwe, oranje, roze en groene verf. De mooiste stukken gebruikt om er 2 repen van te scheuren en deze op de kaarten te plakken.

I stamped the flowers separately on white paper. 

De bloemen apart gestempeld op wit papier.

On the tissue paper I stamped numbers from the new Number Medley set. For the circles I used the lid of a spray bottle. I added small dots using an orange paint marker and a white pen.

Het tissue papier ook bestempeld met nummers uit de nieuwe Number Medley set. Voor de cirkels gebruikte ik het dopje van een spray flesje. Kleine stippen aangebracht met een oranje verfmarker en een witte pen.

I did the white crosses and ovals by sponging white paint through the new Large Stencil - Grunge Borders.

De witte motieven deed ik door met witte verf te sponzen doorheen de nieuwe Large Stencil - Grunge Borders.

Stamps Darkroom Door

Stencil Darkroom Door

Golden Fluid Acrylics: Hansa Yellow Light
Dina Wakley Media Paint: Blushing, Night
Talens Amsterdam Acrylics: Titanium White, Vermilion, Permanent Green Light
Dylusions Paint: Rose Quartz

4 comments:

  1. Wat prachtige kaarten, zo mooi kleurig en mooie stempels ! Ook je vorige creaties zijn super ! Sorry voor mijn late reactie, ik zat een week zonder computer.... Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Een stempelset die bij de favorieten terecht gaat komen. Je maakte er een prachtig stel kaarten mee! Mooie combinatie van zwart-wit met kleur!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie stempel set.
    2 Prachtige kaarten, 2 die echt jou stijl hebben!!

    ReplyDelete
  4. toffe kleurrijke stroken op je mooie kaarten!
    die borderstempel met de teksten zoek ik zeker in Nijkerk volgende maand!
    Nancy

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!