2020-01-23

Happy Birthday Set

My daughter asked me to make a set of birthday cards. The cards had to be clean and simple and suitable for both men and women. That's all she asked for :)

Voor mijn dochter een set verjaardagskaartjes gemaakt. Het moesten strakke kaarten worden en ze moesten ook voor mannen kunnen dienen. Verder had ze geen wensen :)

I used a text stamp by Darkroom Door.

Ik koos een tekststempel van Darkroom Door.

I folded the cards out of cream cardstock and rounded the corners at the bottom of the cards.

Ik werkte op crèmekleurig kaartkarton en ronde de hoekjes van de kaarten af onderaan.

I stamped the balloons again on scraps of paper and glued them down after cutting out.

De ballonnen nog een keer gestempeld op restjes, uitgeknipt en opgeplakt.

These 2 are my favorites.

Deze 2 zijn mijn favorieten.

Stamp
Darkroom Door: Small Stamp Birthday

Archival Ink: Pricked Pear, Tiger Lily, Garden Patina, Carnation Red, Cornflower Blue, Cobalt

5 comments:

  1. Geslaagd in je opdracht! Mooi zijn ze!

    ReplyDelete
  2. Die zijn zeker mooi, stak een geschikt voor mannen en vrouwen.
    Ze kunnen jou wel een opdracht geven, jij weet daar wel raad mee.

    ReplyDelete
  3. Heel simpel maar geweldig leuk!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!