2020-01-26

Color Crush #7

This Color Crush lesson was about exploring blues. The challenge: paint a blue tree...

Voor deze les van Color Crush moesten we ons concentreren op 1 kleur, namelijk blauw.
De opdracht: schilder een blauwe boom...

My homemade swatch book made it easy to find the blues I wanted to work with.

Met de hulp van mijn zelfgemaakte stalenboekje vond ik snel de tinten blauw waar ik mee wilde werken.

Painting a tree trunk and branches by applying a few brush strokes...
While watching the video I thought it would be easy, but it wasn't easy at all :)

Een stam en takken schilderen met een paar welgemikte penseelstreken... 
In het instructiefilmpje leek het makkelijk. Maar het was toch niet zo makkelijk als het leek :)

Blue isn't my most favorite color so I added a bit of violet to make the page more 'mine'.

Blauw is niet mijn meest favoriete kleur. Ik schilderde de achtergrond violet om er meer iets van mezelf van te maken.

Joanne showed us how to add tiny, controled splatters.

Joanne leerde ons hoe je fijne, gecontroleerde spatten kan aanbrengen.

1 comment:

  1. ik hou heel erg van blauw maar een blauwe boom is toch wel heel bijzonder, maar je bent maar wat mooi geslaagd in je opdracht!
    Nancy

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!