2019-07-25

Candles #2

This is the second card I made with the new Candles Eclectic Stamp by Darkroom Door.

Hier het tweede kaartje dat ik maakte met de nieuwe Candles Eclectic Stamp van Darkroom Door.

I stamped the birthday cake with Archival Ink Jet Black. I made an incision in the cake and slided a few candles through the opening. 

De taart gestempeld met Archival Inkt Jet Black. In de taart een insnede gemaakt van 2,5 cm en daar een aantal kaarsen in geschoven. 

The background was done with the Checkered Background Stamp using pink paint. I folded a tab from painted fabric.

Voor de achtergrond gebruikte ik de Checkered achtergrondstempel en roze verf. Een tabje gevouwen van een restje gekleurde stof.

 From time to time I'm coloring white ribbon and  torn strips of fabric with paint or Distress Inks. That way there's always a matching strip of ribbon in my stash :)

Hier mijn voorraad zelf gekleurd lint en stof. Af en toe kleur ik een hele reeks wit lint en gescheurde repen witte stof met verf of met Distress Inkt. Zo vind ik altijd een bijpassend lintje voor mijn kaartjes :)

Stamps Darkroom Door

Dylusions Paint: Rose Quartz
Talens Amsterdam Acrylics: Yellowish Green, Vermilion
Dina Wakley Media: Lemon, Fuchsia

2 comments:

  1. Mjam, dat ziet er lekker uit ! Heel mooie kaart, met die kaarsen en lint ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!