2019-07-26

Candles #3

To create this card I made a festive gel print first.

Voor de achtergrond van deze kaart maakte ik eerst een feestelijke gel print.


I used stencils and pan pastels to make circles on a large gel printing plate. 

De cirkels deed ik met stencils en pan pastels en ik werkte op mijn grote gel printing plate.


I covered the image with a thin layer of white paint and pulled a print. I cut a 14 x 14 cm panel out of that print.

 Witte verf uitgerold over de afbeelding en een print gemaakt. Hier een achtergrond van 14 x 14 cm uit gesneden.


I stamped the candles stamp twice on white paper with Archival Ink 'Jet Black' and cut out the candles one by one. 

De Candles stempel 2 keer afgedrukt met Archival Inkt 'Jet Black' en de kaarsen één voor één uitgeknipt. 


To stamp the balloons I used Lawn Fawn Ink 'Ballet Slippers'. 

De ballonnen gestempeld met Lawn Fawn Inkt 'Ballet Slippers'.


Stamps Darkroom Door:

Stencils Darkroom Door:


1 comment:

  1. Wauw, wat een prachtige kaart, super mooie achtergrond en kleuren, en heel tof met die kaarsen, ballons en lint ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!