2019-07-12

Flower Louise

The backgrounds of today's tags were done with the gel printing plate.
I applied stripes of paint on a large gel printing plate with a flat brush and pulled prints on various tags.

De achtergrond van de labels van vandaag maakte ik met de gel printing plate. 
Verf in strepen aangebracht op een grote gel printing plate met een platte borstel en dan afdrukken gemaakt op labels van verschillende grootte.
  
I overstamped 2 prints with this beautiful flower by Different Colors.

Ik stempelde over 2 van de prints met deze mooie bloem van Different Colors.

I colored the flowers with pencils.

De bloemen ingekleurd met potloden.

Coloring with pencils over painted backgrounds is easy to do.

Het lukt heel goed om met potloden op een verfachtergrond te kleuren.

Stamps
Different Colors: S-00675 Flower Louise
Darkroom Door: Simple Sayings Vol 2

4 comments:

  1. Een mooi, kleurrijk geheel!!
    Ik hou daar wel van.
    Zo'n label vrolijkt een kadootje meteen helemaal op.

    ReplyDelete
  2. Oh, wat een prachtig label, die bloem-stempel wou ik graag kopen in Nijkerk, maar die was al uitverkocht... staat dus nog op mijn wenslijst. :) Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!